Uć leśno-myjkowo-serwisowa

Czwartek, 10 lutego 2022 · dodano: 10.02.2022 | Komentarze 2

Nareszcie, po blisko dwóch TYGODNIACH(!) bez jeżdżenia (całkiem jednak w międzyczasie nie próżnowałem;) udało się wyskoczyć choć na chwilę w warunkach braku śniegu, lodu, wody i prawie bez błota - co prawda tylko po mieście, bo pies też musiał być wcześniej solidnie wybiegany po lesie i na więcej czasu zabrakło.

Na początek więc jeszcze raz dziś do lasu - tym razem rowerowo, nieco błotowo i ciut terenowo, potem na myjnię. A tu - ups.. Zgierz - i to podwójny! Okazało się bowiem, że myją się dwa dostawczaki ze Zgierza firmy UPS, więc trwało to i trwało ;) Po umyciu Meri jeszcze myk do niedawno nowo odkrytego (z... okna autobusu ;p) niewielkiego serwisu całkiem blisko domu - i to był strzał w dziesiątkę: prowadzi go dwóch starszych panów braci, okazało się że to dobrzy znajomi i kiedyś uczniowie mojego nieodżałowanego pana serwismena, który zmarł 3 lata temu. Wszedłem na chwilę - wyszedłem po dobrych dwudziestu minutach wspomnień. Umówiliśmy też wstępnie termin przeglądu pozimowego jeszcze wg zeszłorocznych cen :) Noo, wszystko na to wskazuje, że Merida będzie miała znów spa godne aktywnej emerytki ;)