Alusiowy Las logistycznie skomplikowany

Niedziela, 13 lutego 2022 · dodano: 13.02.2022 | Komentarze 6

Wiało dziś chwilami bardzo mocno z SSW, ale musiałem pojechać do Alusiowego Lasu. M. jak zazwyczaj wybrała opcję masowego rażenia, a ja - indywidualnego rowerzenia ;) Wiedziałem jednak, że powrót pod ten wiatr z histerycznie piszcząco-zgrzytającym napędem może być wyłącznie mordęgą i niczym innym (miałbym wiatr przedni lub przednio-boczny), postanowiłem zatem z Lasu pojechać jeszcze w miarę możliwości pi razy drzwi z wiatrem do Łęczycy, tam wsiąść w ŁKĘ - i wrócić koleją do miasta Uć.

I tak właśnie zrobiłem: pierwsza część wycieczki - do A.Lasu - TU. Było nie zawsze z wiatrem, ale generalnie ok. Potem godzinny psacer z M. i działkowym psem m.in. nad zalew, obiadek u mamy M. - i w drogę do Łęczycy. Kawałek (do Ozorkowa) miałem wściekły boczny powiew, masakra - mimo, że to "tylko" boczny wiatr. Potem już lepiej, ale napęd (mimo wyczyszczenia) dał mi się bardzo we znaki.

W Łęczycy złapałem pociąg o znamiennym imieniu "Marszałek" - 4 lata temu to właśnie był mój pomysł na imię w konkursie zorganizowanym przez Urząd Marszałkowski z okazji 100 lat niepodległości: wymyśliłem cwanie, że z pewnością wobec takiego imienia sam marszałek województwa będzie za - a że mi chodziło o całkiem innego Marszałka... cóż ;))

Marszałek był punktualny - i na koniec jeszcze ostatnie 5 kilometrów do domu ze stacji, tym razem już centralnie pod wiatr. Nie ma letko! ;p

| 11:03 poniedziałek, 14 lutego 2022 | linkuj Główny przystanek w lesie, to i dzięcioły muszą być jak największe! ;)
| 21:55 niedziela, 13 lutego 2022 | linkuj A faktycznie, dzięcioły są :) Dokładnie dzięcioły duże :)
| 21:39 niedziela, 13 lutego 2022 | linkuj "Trzeba sobie jakoś radzić nim zstąpi i odnowi oblicze ziemi. Tej ziemi" - rzekł baca wiążąc kierpce glizdą. Nie wiem, czy tą glizdą ;)

Kolej i Łęczyca: to się nazywa zbieg okoliczności ;)

Wiewióra oraz dzięcioły (w linku psacerowym)!
| 21:32 niedziela, 13 lutego 2022 | linkuj Sprytnie - i z Marszałkiem (za którym, przynajmniej tym oficjalnym, nie przepadam), i z wyborem trasy :)

W "mojej" Łęczycy nie ma stacji, ale jest też kolej, i to szybka :)

Super ta Twoja wiewióra.
| 19:52 niedziela, 13 lutego 2022 | linkuj Cóż zrobić, siła wyższa!
Bocznemu zawsze niestety bliżej do przedniego, niż tylnego :/
| 18:23 niedziela, 13 lutego 2022 | linkuj Czyli wyszła w końcu opcja hybrydowa - indywidualno-masowa ;-P Oj dał mi się we znaki ten wiatr, choć na szczęście prawie nie miałem w pysk, ale za to sporo bocznego.