Dziadek Jorg

Niedziela, 25 grudnia 2022 · dodano: 25.12.2022 | Komentarze 7

Dość niespodziewanie, bo w sposób całkiem nieplanowany pod dachem pojawił się dziś taki oto troszkę przedpotopowy sprzęt:

Rany, jakie to kościste i niewygodne! ;D

Na początek "przejechałem" 14,5 km-a.

Dane z HuaWuja:

Czas "jazdy" - 30 minut
Średnia - 29 km/h
Tętno maksymalne - 141
Tętno średnie - 100
Spalone kalorie - 180

W sumie ten wpis to po to, by sobie przypomnieć swój profil na bs-ie ;) Oczywiście nie wliczam do prawdziwej jazdy, bo ciężko przejechać cokolwiek na czymś, co nie ma nawet jednego koła ;)

Kategoria 0. NiHilCykl

| 19:11 czwartek, 29 grudnia 2022 | linkuj Pewnie tak, ale wpisywanie wybiórczych danych wydaje mi się ciut nielogiczne.
| 18:59 czwartek, 29 grudnia 2022 | linkuj Jak się nie wpisze czasu, to nie wylicza średniej, więc chyba nie powinien jej doliczać... ale to do sprawdzenia.
| 19:55 środa, 28 grudnia 2022 | linkuj Wprowadziłem dane (kategoria sprzętu: rower wirtualny), ale mimo, iż rzeczywiście nie dolicza kilometrów do przejechanego dystansu, to dolicza średnią prędkość do reszty jazd w ten sposób je zafałszowując. Zatem jednak rezygnuję z tego wątpliwego udogodnienia.
| 14:08 środa, 28 grudnia 2022 | linkuj No, ja się zmusiłem zwłaszcza, że coś na kształt przerzutki nie działa i strasznie się trzeba namachać, by coś ukręcić. Potem bolało mnie 2 dni kolano.

O, to ja wpiszę km-y i zobaczę, czy mi nie dodało!
| 13:38 środa, 28 grudnia 2022 | linkuj Parę razy trafiłem gdzieś u kogoś w domu, czy piwnicy na coś takiego... jakoś tak jest, że człowiek nie może się powstrzymac od przymierzenia się do roweru, nawet takiego bez kół. Toteż przymierzyłem się i przekonało mnie to, że nawet jakbym miał w domu, to raczej bym nie wytrzymał by wykręcić dwucyfrowy "dystans" ;-)

W tej chwili na bikestatsie jest akjtywność "trenażer", można tam wpisywać dystans, bo nie wlicza się do statystyk :-)

| 00:11 poniedziałek, 26 grudnia 2022 | linkuj Dzięki, przypadek sprawił, że się toto znalazło w miejscu, w którym jest jakakolwiek szansa, że ktoś będzie chciał czasem tego użyć w innym celu niż wieszak na torby ;)

Kręciłem do starego dobrego rocka z pierwszej połowy lat 70., a konkretnie do płyty "Bandolier" niegdyś (w czasach pirackich kaset) nadspodziewanie popularnego zespołu Budgie. A okno zawsze mam co najmniej rozszczelnione.
| 23:49 niedziela, 25 grudnia 2022 | linkuj Hehe, też mam takie coś, co pozwala zabić wyrzuty sumienia :) Tak, tego się nie wlicza w dystans roczny, potwierdzam :)

Gratuluję nabytku :) Zawsze to jakaś motywacja do kręcenia bez gazeciarzy. I do BS-owania, a finalnie do normalnego kręcenia :)

Kilka porad: otwarte okno/wiatrak. Dobry serial/audiobook. Książki nie próbuj na kierownicę kłaść, to się nie sprawdzi. Próbowałem :)