avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Dziadowanie

Niedziela, 29 stycznia 2023 · dodano: 29.01.2023 | Komentarze 8

Pobieliło, zatem znów powtórka z kręciołkowej rozrywki:

"Przejechane" - 10 km-ów
Czas "jazdy" - 18 minut
Średnia prędkość - 33,33 km/h
Tętno maksymalne - 171
Tętno średnie - 121
Spalone kalorie - 125

Zamiast odsłuchu - dziś odgląd finału AO. Wygrał nie ten, co zrobić.

Kategoria 0. NiHilCykl

| 00:04 wtorek, 31 stycznia 2023 | linkuj Każdy kraj ma zazwyczaj swoje ulubione sporty krzewione od lat z większymi lub mniejszymi sukcesami. Taki np. Watykan to w skokach (na kasę) i kombinacji (na tejże dystrybucji) od wieków wyprzedza wszystkich o kilka długości! ;)
| 23:54 poniedziałek, 30 stycznia 2023 | linkuj Z łódzkich klubów najbardziej lubię... Orła. Żużlowego :)

Tak, im częściej czytam o wypowiedziach Serbów, już o Węgrach nie wspominając, tym mniej mam ochotę im kibicować. Ale, kurczę, dobrzy są w sportowe klocki, skubańcy. Serbowie w sensie. Za Węgrami jakoś nigdy nic u mnie wewnętrznie nie przemawiało.
| 23:49 niedziela, 29 stycznia 2023 | linkuj Od jakichś dziesięciu lat można przełączać raczej na Trzech Muszkieterów, czyli Stocha, Kubackiego, Żyłę. D'Artagniana mamy wymiennego, co jakiś czas na krótko któryś z pozostałych przypadkiem nagle łapie formę ;)

E, dla mnie drużyny różnią się głównie kolorami, więc jeśli już kibicuję, to tzw. naszym (czyli np. dwóm naszym lokalnym drużynom jednocześnie, które drą ze sobą koty), a patrząc globalnie - nie kibicuję tym, którzy reprezentują jakieś wraże reżimy. Resztę po prostu lubię i podczas meczu krystalizują mi się sympatie - głównie z powodu stylu gry :)

Dziś w finale AO był Grek i Serb, a że Serb ma swój rusofilski sztab na czele z ojczulkiem (z czym się nie kryje), więc siłą rzeczy kibicowałem Grekowi. No ale przegrał, co było do przewidzenia z racji umiejętności i doświadczenia sportowego.
| 23:42 niedziela, 29 stycznia 2023 | linkuj Ja ciągle - jeśli mi się przypomni - informuję, że można przełączyć w TV na Małysza :)

Piłkę uwielbiam od czasów bachorstwa. To jest magia barw, antagonizmów, takich tam. W tenisie tego nie ma, więc nie rozumiem :)
| 23:30 niedziela, 29 stycznia 2023 | linkuj Ano można, raz dziennie, bo po 24h przechodzi ;)

Do piłki mam sentyment, ojciec był zapalonym kibicem, choć mnie to wtedy denerwowało, bo mecz w TV był rzeczą święta.
Tenis mnie generalnie relaksuje, bo wiadomo kiedy wyjść i zrobić sobie coś do żarcia albo picia (czyli np. w połowie drugiego seta) i się wiele nie straci.
Skoki śledzę jeszcze od czasów, gdy skakali przefarbowani na RFN skoczkowie z byłego NRD, a jednym z polskich nic nie znaczących cieniasów był (obok Skupnia, Matei i Kruczka) niejaki Małysz, bodaj Adam ;)
| 23:25 niedziela, 29 stycznia 2023 | linkuj Można na raty. Co nie oznacza, że da się uratować polski sport :)

A nie, Ty nie o piłce nożnej! ;)
| 22:56 niedziela, 29 stycznia 2023 | linkuj Jako kibic dziwnych, chwilami modnych (jak idzie naszym;) dyscyplin miałem dziś używanie pewnie na skręcenie dobrej stówy plus: najpierw tenis, potem skoki. Ale zbyt niewygodne siodełko, dłużej niż maksymalnie pół godziny (a bez bólu kwadrans) nie jestem w stanie zdzierżyć. Tego kręcenia.
| 22:43 niedziela, 29 stycznia 2023 | linkuj Ja na takie nieszczęścia jak chomik mam opatentowane seriale - tyle zaległych, że takie "rowerowanie" mniej boli :) Książki się nie sprawdzają: telepie.