Dziadowania ciąg dalszy

Wtorek, 28 lutego 2023 · dodano: 28.02.2023 | Komentarze 4

Trzeci tydzień cherlania: wczoraj już myślałem, że właściwie przeszło, więc wybrałem się na szybki marszotrucht po lesie (9 km), ale dziś znów jest niehalo - może, gdyby było 5 stopni cieplej, to bym ruszył w świat, ale nawet przy tak pięknym słońcu jak dziś skończyłoby się jak zwykle, czyli niekończącymi się atakami kaszlu. Zatem tylko pokręcone w chałupie; w odsłuchu z winampa niejaki Barry Adamson (ten od Nicka Cave'a) :

"Przejechane" - 10,50 km-ów
Czas "jazdy" - 20 minut
Średnia prędkość - 31,50 km/h
Tętno maksymalne - 176
Tętno średnie - 124
Spalone kalorie - 133

Z rowerowego projektu, o którym wspominałem ze względów logistyczno-technicznym chyba jednak nici: jedynym bowiem sensownym rozwiązaniem byłoby łączenie auta posiadającego bagażnik na rower (na dojazd w teren) i roweru. Niestety, pociąg wszędzie nie dojedzie, a przy tak szczegółowym zakresie prac (mówiąc z grubsza inwentaryzacja oznakowania dwóch szlaków rowerowych każdy po około 200 km) co dosłownie kilkaset metrów graniczy z zapierniczeniem sibie oraz roweru na amen. Jeszcze przetrawię temat, może częściowo opcja piesza by mogła wchodzić w grę, ale... Dużo jest tych ale, poczynając m.in. od konieczności załatwienia noclegów co kilkanaście kilometrów na własny koszt (żeby nie wracać z zadupiów), a kończąc na samym dotarciu w teren tym razem bez roweru - a na koniec powrotu. Do tego dochodzi prawdopodobnie koszt zakupu GPS-a dla zapisania śladu, niewielkiego aparatu do dokumentacji fotograficznej etc. No i potem jeszcze całościowego opracowania materiału w wersji elektronicznej. Frapująca robota, ale raczej dla sprawnego dwudziestolatka z zacięciem technologiczno-informatycznym i własnym samochodem.