avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87251.21 kilometrów - w tym 3399.84 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

MikroUć z korko-szewską pasją

Środa, 7 czerwca 2023 · dodano: 07.06.2023 | Komentarze 4

"W życiu musi być coś stałego - choćby to była szewska pasja przy Kilińskiego!" - jak mawia kol.aard. Co prawda szewca, u którego wczoraj zostawiłem sandałki do reperacji miałem nie przy Kilińskiego, ale reszta się zgadza: jak ja od zawsze (i coraz bardziej) nie znoszę jazdy w korkach w upale po mieście! :< Pojechałem rowerem po naprawione sandałki tylko dlatego, by się nie tłuc tramwajem ani nie tracić ponad godziny pieszkom. Hmm, "dobre" i to.

| 23:52 czwartek, 8 czerwca 2023 | linkuj Szewcy - jest ich trochę, ale ten u którego naprawiam obuwie jest jedyny w swoim rodzaju: ma ze sto lat, a jego zakład wygląda całkiem tak samo ;)

U nas jak wszędzie - zależy gdzie - zatem różnie, ale czasem nie da się normalnie dojechać, bo w centrum są wyłącznie zakorkowane lub rozkopane wąskie ulice.
Mam pecha, że rzeczony szewc jest w ścisłym centrum i szczęście, bo to naprawdę dobry szewc. A nie jakiś tam ruski ;) https://www.youtube.com/watch?v=6iRrySAdr5Y
| 23:37 czwartek, 8 czerwca 2023 | linkuj O, szewc. Oni jeszcze istnieją? :)

Jazda po mieście jest fajna tam, gdzie - tak jak Poznań czy Warszawa - ktoś rozsądnie planuje infrastrukturę.

Jazda po mieście jest niefajna tam, gdzie - jak Poznań czy Warszawa - ktoś kiedyś nierozsądnie planował infrastrukturę. I to wciąż straszy.

Jak jest w Łodzi, nie wiem :)
| 21:58 czwartek, 8 czerwca 2023 | linkuj Zależy od wielkości miasta: czym mniejsze, tym bardziej tak, bo szybciej można zeń wyjechać ;)
| 21:00 czwartek, 8 czerwca 2023 | linkuj To prawda, jazda po mieście do zbytnich przyjemności zazwyczaj nie należy, ale ja i tak uważam, że jest to najlepszy sposób poruszania się po nim :-)