avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87299.74 kilometrów - w tym 3399.97 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć odserwisowo-leśna

Poniedziałek, 10 lipca 2023 · dodano: 10.07.2023 | Komentarze 4

Po ponad 3 tygodniach rowerowego niebytu odebrałem Meri z corocznego Serwiss&Spa (wymiana napędu, nowe klocki i linki plus robocizna zamknęły się w granicach 400 plus - poproszę o taki dodatek dla mojej Meridy!) i by rozruszać mięsnie dwukołowe niespiesznie (bo gorąco, a zwłaszcza straszna dziś duchota) potoczyłem się do Lasu nad Arturówkowe Stawy. Tam chyba jeszcze goręcej, bo mimo wody zero przewiewu, więc objechałem dość oblężone mimo poniedziałku kąpielisko i wróciłem do domu cokolwiek zmachany. Po raz kolejny się okazało, że mimo "dosyć" intensywnego treningu, jaki sobie przez 3 tygodnie zafundowałem trzeba kilku jazd, by wrócić do poprzedniej rowerowej formy. A co do rzeczonych trzech tygodni: 850 000 kroków, co daje dzienną średnią jakieś 27 kilometrów piechotką, z czego tydzień z pełnym obciążeniem (duży plecak plus namiot) - nie w kijki dmuchał :) Wszystkie fotki z wędrówki i przechadzek na trasie Hel - Ustka z przyległościami oraz dwutygodniowego Dębkowania z M. i psem - tradycyjnie na Stravie - i sukcesywnie na fb (bagatelka, 900 zdjęć;)

Zaległości bs-owych (przeważnie miałem koszmarno-marny zasięg) pewnie nie nadrobię, ale obiecuję znów bywać od tej chwili regularnie :)

| 22:23 niedziela, 30 lipca 2023 | linkuj To mój ulubiony (z tłocznymi wyjątkami, jak Łeba, Karwia i Władysławowo) odcinek wybrzeża. Jest tu dużo więcej lasów niż dalej na zachód, plaże są zazwyczaj szersze, a tam, gdzie nie są - są malownicze klify. Tylko między Ostrowem a Rozewiem bywa upierdliwy zapadający się piach i kamyki, reszta to niemal wszędzie doskonałe do marszu twarde piachy z drobnych ziaren.
| 20:06 niedziela, 30 lipca 2023 | linkuj Też żem kiedyś machnął traskę, tylko że Ustka - Hel... ale Hel w sensie półwysep, a nie miasto, bo dojszliśmy ino do Chałup ;-)
| 23:38 poniedziałek, 10 lipca 2023 | linkuj Nie no, widzę, że wpisy co dzień były - a komci niby mało? To się przy następnych wpisach nadrobi :)
| 23:33 poniedziałek, 10 lipca 2023 | linkuj Było "welcome to Hel(l)", jest "welcome back" :)

Straciłeś mało - ja sam nie wiem, czy jestem na bieżąco, bo się pozmieniało i komenty przestały przychodzić :)