avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87180.62 kilometrów - w tym 3399.20 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Mikropętelka DoKlęSk

Wtorek, 24 października 2023 · dodano: 24.10.2023 | Komentarze 4

Mikropętelka DoKlęSk, czyli Dobrej, Klęku i Skotnik. Najpierw miał być bezrowerowy Lublin - i był (fotki ze zwiedzania "w biegu" tu oraz tu). Niestety, w Lublinie mama o mało, co nie trafiła do szpitala ze względu na złe samopoczucie, więc nawet z rodziną się nie spotkaliśmy - jedyne, co mi się udało (w sumie był to priorytet) to posprzątać na rodzinnych grobach na cmentarzu. Po powrocie do domu jednak szpital okazał się konieczny, więc na razie rzecz jasna z grzybowego wyjazdu na Hel nici - ostatnie dni były ciężkie, przypominały jako żywo cholerną tegoroczną wiosnę - i dopiero dziś jest trochę lepiej, a że akurat zrobił się dzień z przyjemną pogodą, więc trzeba było się rowerowo rozruszać. Czasu starczyło przed zmrokiem tylko na Mikropętelkę - jechało się, mimo dłuższej przerwy bardzo dobrze: wiał (jakkolwiek to zabrzmi;) łagodny ESE-sman. Nie czynił ani znaczących wstrętów, ani nadzwyczajnych awansów, był przednio-boczny na zjazdach, a tylno-boczny z powrotem na podjazdach. Odwiedziłem kamień Piotrowiczowej (obok - nowy, brzozowy krzyż z tabliczką "1863"), kolejny postój był pod parkiem w Klęku, a na koniec jeszcze sekund pięć nad Arturówkowymi Stawami. Zresztą - co tu więcej pisać - wszystko na fotkach.

| 21:02 piątek, 27 października 2023 | linkuj Hel niestety na 100% odpuszczamy. Chyba ostatnia szansa na jakiekolwiek grzybki to najbliższa niedziela: co prawda sezon działkowy już zakończyłem zakręcając na zimę wodę, ale mogę znów odkręcić, by zakręcić ponownie. Skoro rząd otwiera wcześniej otwarte mosty, to ja też mogę zamknąć już zamkniętą działkę - kto bogatemu zabroni? :>
| 20:54 piątek, 27 października 2023 | linkuj W trudnej sytuacji, to nie ma to jak wsiąść na rower i się rozruszać na poprawę humoru.
| 19:55 wtorek, 24 października 2023 | linkuj Dzięki, dzięki.
Jak się nie uda z Helem, to może chociaż jeszcze raz do Jamboru będzie okazja wyskoczyć - tylko pogoda musi się poprawić co najmniej na 2-3 dni.
| 19:51 wtorek, 24 października 2023 | linkuj Lublin uwielbiam, takie mrau kafejki również :)

Fajna relacja.

Warunków zazdroszczę, a mamie zdrówka!