avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87180.62 kilometrów - w tym 3399.20 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Mikrouć odserwisowa

Czwartek, 2 listopada 2023 · dodano: 02.11.2023 | Komentarze 4

Z serwisu kręcąc nowymi manetkami do domu. Ależ sobie dziś pokręciłem! ;p

Edit: może zanadto nie pokręciłem, ale za to obszedłem dookoła największy z naszych miejskich lasów, który dziś był Złotym Lasem :)

| 23:49 czwartek, 2 listopada 2023 | linkuj Z tym, że Dębina jest raczej płaska i w dolinie dużej rzeki, przez co ma dużo wody, a tu są głównie parowy, pagórki, kilka małych rzeczek i śródleśnych stawów. W lesie są wyznakowane szlaki m.in. biegowe i MTB, niektóre naprawdę trudne (https://cyklomaniacy.pl/cyklobomba/lagiesy-xc/).

Co do cywilizacji, to parę lat temu wokół Arturówkowych Stawów miasto utwardziło (częściowo asfaltem, częściowo szutrem) dotychczasowe bardzo nierówne i miejscami piaszczyste drogi leśne, co spowodowało protest m.in. środowiska kijkowego. Ale to akurat część typowo rekreacyjna (taka mikro-Malta), więc ja osobiście się cieszę, że tu nie ma już wertepów. Cóż, nigdy każdego się nie zadowoli, ważne, by wszystko robić z umiarem: kijkowicze i MTB-owcy mają mnóstwo naturalnych ścieżek leśnych dookoła, rowerzyści miejscy i spacerowicze - cywilizowane miejsce w środku lasu. A biegacze i tak wszędzie pobiegną. Ja zaś mam większy wybór :)
| 23:40 czwartek, 2 listopada 2023 | linkuj Coś jak Dębina. Fajnie, że nie macie Rowerowego Poznania :)
| 23:30 czwartek, 2 listopada 2023 | linkuj Dziękuję w imieniu lasu :) Ten las to ewenement, pozostałość Puszczy - a że miejski, to prawie bez wycinek. Jesienią najładniejszy, bo 3/4 drzew to drzewa liściaste: przeważają dęby, ale sporo też buków, lip, grabów, wiązów i brzóz. Reszta to sosna i świerk, zatem skład gatunkowy zbliżony do naturalnego.
| 23:20 czwartek, 2 listopada 2023 | linkuj Las przepiękny :)

A jazda bez jazd zawsze cieszy, nawet taka krótka :)