avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87070.25 kilometrów - w tym 3399.00 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Pagórkowata pętelka z Cesarką

Niedziela, 3 marca 2024 · dodano: 03.03.2024 | Komentarze 4

"Raz capowi śmierć - chyba, że rzeczony reinkarnuje?" - rzekłem sam do siebie z rana wymyślając sobie trzeci dzień pod rząd na rowerze - a że wiało z dość podobnego kierunku (tym razem ESE-sman, chwilami silniejszy) co wczoraj, zafundowałem sobie wycieczkę dokładnie w drugą stronę (by dodatkowo się pognębić), czyli na Uckie Pagórki (by pognębić się podwójnie ;p)

Najpierw więc co prawda z górki, ale raczej pod wiatr, potem pod górkę i zdecydowanie pod wiatr, a na koniec dopiero z wiatrem, acz nadal pod górkę. Trasę pokomplikowałem tak, by była kierunkowa rozmaitość w szczegółach: co się przez chwilę srogo zdyszałem, to sobie drugą chwilę odpoczywałem - i tak zatoczyłem kostropatą w kształcie (a i nierzadko w nawierzchni) pagórkowatą pętelkę. Świeciło piękne słonko (jakże chętnie bym je zamienił za brak wiatru!), było zdecydowanie cieplej niż wczoraj, na drogi wyległo mnóstwo rowerzystów maści wszelakiej - od szosiaków po błotniaki ;) - a wszystko okraszone unoszącą się w powietrzu dość często-gęsto wonią świeżej, wiosennej gnojowicy ;p Czaru dopełnił dawno nie odwiedzany zalew w Cesarce. I nawet (wreszcie!) wyszła trochę przyzwoitsza średnia, ale dawałem dziś z siebie wszystko - również na słynnym zjeździe na Wódce, co potwierdziły tym razem dość zgodnie dane fałmaksowe i ze Stravy - i z HuaWuja. Podsumowując: chyba raczej żyć, niż umierać ;)

| 00:27 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj A to na szczęście kostka nieszkodliwa, bo stanowi wyłącznie kilkanaście metrów hotelowego chodnika nad Cesarkowym Zalewem.
Vmax dziękuje, acz się przyznaje, że akurat idealnie było z wiatrem.

Nie wiem, czy miałbym technicznie gdzie użyć takiej myjki i czy ciśnienie wody dobrze by wypłukało po zimie błotko z zakamarów? Awaryjnie mam na działce wąż ogrodowy, czasem używam, ale to bardziej w celach estetycznych, bo porządnie syfu nie wypłucze.
| 00:03 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj Fałmaks piękny, w przeciwieństwie do sfoconej kostki :)

Naprawdę polecam zainwestować niecałą stówę w przenośną myjkę ogrodową - mi się już zwróciła. Jakby co podam namiary czego szukać :)
| 20:21 niedziela, 3 marca 2024 | linkuj W ten sposób to pognębiłbym przede wszystkim świeżo wyczyszczony napęd Meridy, a karcher w ciągu roku podrożał dwukrotnie: za 3 minuty liczą sobie nie 3, a już całe 6 złotych!
| 20:09 niedziela, 3 marca 2024 | linkuj Trzeba było jeszcze polecieć gruntowo, żeby pognębić sie potrójnie ;-P