Uć ze spasieniem

Sobota, 30 marca 2024 · dodano: 30.03.2024 | Komentarze 6

Dziś do mamy na wielkie sobotnio-świąteczne obżarstwo: zrobił się niezwykły jak na marzec upał (krótki rękawek, krótki nogawek, sandałki!) i jazda pod silny wiatr z S, więc słabieńko, bo na głodzie - powrót zaś wybitnie ociężały i pod górkę, zatem chyba jeszcze wolniej ;) Zdjęcia żarcia - TUTAJ! Jutro ciąg dalszy - u drugiej z mam ;)

Ponadto ostatnie 3 dni były prawdziwą fizyczną katorgą, bo najpierw z dużym plecakiem wyprawa na działkę spacerowo z pociągu w górę Grabi kilometrów kilkanaście, potem wielogodzinne coroczne grabienie działki i wynoszenie 100 stert liści na jeden wielki kopiec, w międzyczasie jeszcze hopsasa po Jamborowych Lasach kolejne kilometry z buta - i wczoraj pieszy powrót - w Grabi dół ;) Spacerowo wyszło zatem ponad 30 km-ów, a robotowo... pewnie drugie tyle, zatem dziś gnaty dają znać o sobie. Zawsze jeździłem na tę akcję rowerem, rozpoczynając w ten sposób sezon działkowy, ale tym razem tak wiało - i tak bardzo nie z tego kierunku co trzeba, że opcja piesza była jedyną akceptowalną.

Wiosenne fotki znad Grabi i z grabiami ;) - TUTUTU.

Od jutra czas letni, zatem będę podawać nie minimalną, a maksymalną temperaturę podczas jazdy - dziś takowa doszła do niemal 24 stopni!

| 22:20 poniedziałek, 1 kwietnia 2024 | linkuj Też takie sandałki miałem, ale przedostatnie (wygodne) się rozleciały, a ostatnie bardzo obcierały, więc się zniechęciłem.
| 21:20 poniedziałek, 1 kwietnia 2024 | linkuj Też się boję, jaka będzie pogoda w maju... a jeszcze bardziej się obawiam tej lipcowej :-/

Ja mam sandałki minimum - na trzy paski. Przy takiej temperaturze skarpetki zakładam tylko do lasu na łażenie po ściółce, a na mokradła to nawet pełne buty ;-)
| 23:10 sobota, 30 marca 2024 | linkuj Obawiam się tylko w maju temperatury - lipcowej.

Dzięki! :)

Fotki ładne, bo pogoda była (przez dwa z trzech dni) ładna. Ale jeszcze trzeba chwilę poczekać na ogólną zieloność, choć przy takiej aurze obstawiam w tej kwestii już kwiecień.
| 22:57 sobota, 30 marca 2024 | linkuj Normalnie maj - wyżerka, sandałki i... rower :)

Smacznego :)

Ładne fotki :)
| 22:33 sobota, 30 marca 2024 | linkuj Na pojutrze planuję pieszą wyrypę po Uckich Pagórkach celem spalenia kalorii z dwóch dni :)

Ja mam sandałki Keen, czyli takie częściowo zabudowane, a w skarpetkach jeździ się wygodniej, bo się stopa w środku nie przesuwa. No i mniej przeszkadzają wszelkie kamyczki jeśli się dostaną do środka
| 22:22 sobota, 30 marca 2024 | linkuj Jakby była trzecia mama, to pojutrze byłby jeszcze dalszy ciąg ;-)

Sandałki! I to bez skarpetek!!!