avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 86969.98 kilometrów - w tym 3397.50 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

...i o jeden dzień dłużej: REKORD ROCZNY WSZECHCZASÓW!

Sobota, 22 grudnia 2012 · dodano: 22.12.2012 | Komentarze 22

Z braku końca świata wycieczka ze Stryjkiem Aardem do Jamboru. Trasa: od M. Ofiarami do Kotoniarskiej, stąd już z Aa. do Wiskitna, dalej na Grodzisko, Kalinko, Modlicę do Tuszyna. Tu odpoczynek w ciepełu w holu Basenu Oceanik, któy okazał się Spokojniutki i gościnny. Potem na Górki i z Górek na pazurek do Dłutowa nad Torfiankę, gdzie zaległa makieta Łosia w skali naturalnej. Potem do końca asfaltu w Drzewocinach i gruntowo do mostu w Karczmach i na działę do Jamboru.
Powrót bardziej asfaltami via Gucin, Ldzań, Dobroń - tu kolejny postój w sklepie "Czwórka", gdzie w wiadrze pływało około czterech niepatroszonych, choć ledwo żywych karpi. Potem do ekspresówki i drogami technicznymi oraz trochę ekspresówką do Ikei, gdzie Stryjek Aa. zjechał z prądem i podjechał pod prąd ruchomych schodów* (*to była pochylnia bez ściemy - @Aard), a ja pożarłem (po ciężkich perturbacjach związanych z problemem o skali przeciętnej Ikei w rozmienieniu 20 zł na drobne) 2 hot-dogi z dodatkami a Aa. zapiekankę. Wkrótce po wyruszeniu spod Ikei pożegnaliśmy się i już samotnie via Rude Opłotki i włączony odsłuch (mix różnych melodii kilku) oraz jeszcze jeden postój na dokończenie herbaty (tuż przy kurach, których jednak nie było) drogą poranną do M.
Rześko nadal - na szczęście wiatr omal niewyczuwalny, chyba z ESE. Sakwy wypchane ciuchem zapasowym, herbatką - 1 l - i sukcesywnie ubywających żryć. A Aa. miał pianki do jedzenia.
A na szóstym kilometrze przeskoczyłem do innego wymiaru rowerokilometrów - dotychczasowy rekord z 2008 r. wynoszący 9097 km przejechanych w ciagu roku padł - i już więcej nie powstanie! :)))
No i 13, szczęśliwa setka w tym roku :)

| 09:43 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Jak to jest międzyodcinek pieszy np. piaszczysty, ale zasadniczo w czasie jazdy to nie zdejmuję... ale jak to jest odcinek pieszy zasadniczy, np. idę z kimś aktualnie niezrowerowanym, a mój rower się dobrze prowadzi, albo jest dłuższe łażenie po garnizonie w Skierniewicach, to jeśli nie zapomnę, to licznik zdejmuję. Problem w tym, żeby go potem nie zapomnieć z powrotem założyć...
| 09:23 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj To były przyczajone schody, choć odkryta pochylnia ;p
aard
| 04:18 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Uprzedzając Twoje pytanie: tak, tak skopiowałem sobie do worda przed przeczytaniem :P
| 04:18 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Gratu i dzięku za wycieczku :)

Ale ze schodami, to proszę nie ściemniać - tym nawet na fullu nie dałbym rady. To zwykła pochylnia była :)
| 19:18 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Ileż spamu, mniamu! :D A wystarczyło ledwo setkę zrobić ;) Ja też stosuję metodę Staahaa, choć parę lat temu było tak, jak sobie o tym przypomniałem, a jak nie - to nie. Stąd kilka(dziesiąt) kilometrów licząc łącznie pewnie jest zawyżonych w ogólnej ilości jeżdżenia z Meridą po świecie i okolicy :)
lavinka
| 19:10 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj O, to by nam kilka kilometrów w Kampinosie tak odpadło. Z 10 co najmniej na wycieczkę. Albo piach albo bagna na szlaku ;)
staahoo
| 18:14 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Ja w sprawie prowadzenia roweru przez rowerzystę. Kiedy pojawia się Klub Pieszego Rowerzysty zdejmuję licznik z gniazda.
| 15:11 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Toteż właśnie :-) Albo jak się prowadzi... inaczej trzeba ręczne doliczać ;-P
lavinka
| 15:06 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj No, jak się niesie rower, to nie zlicza kilometrów. Chyba że się ma licznik z giepsem :)
| 15:04 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Niektóre piesze odcinki powinny się liczyć podwójnie :-)
lavinka
| 14:51 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj No taaak, jak sobie przypomnę piesze odcinki po bagnach wiosną...
| 14:47 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Kilometry robione przez pieszego rowerzystę liczą się do bikestatsa ;-) Tyle że zaniżają średnią prędkość ;-P
lavinka
| 14:36 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Ale głównie niosła rower na plecach ;)
| 14:32 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj A dodajmy, że jest to zaprawiona rowerzystka - połoninę (Wetlińską bodajże) przełoiła z rowerem (w większości jednak właśnie "z" a nie "na") i to będąc w ciąży ;-P
lavinka
| 14:22 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Ostatnio opowiadaliśmy o was i waszych dystansach znajomej co tylko wozem i była zdumiona, że syto kilometrów to zwykły dystans. Że latem to możne i trzysta, a teraz po mrozie ledwo setka. Ludzikom to się w głowie nie mieści, oj nie. :)
| 07:58 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Dobra, wejdę mu na profil... sprawdzę czy logował wczoraj jakiegoś BIGA.
| 07:51 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Trzeba Aarda spytać :)
| 07:50 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Czy ten podjazd po schodach jest uwzględniony w BIGach?
| 21:02 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Oj, w tym roku już nie damy rady - za dużo pracy w dni międzyświąteczne: i Wigilia - i Sylwester i jeszcze ze dwa... Gdyby nie podłe sierpniowe choróbsko, to pewnie by było!
staahoo
| 20:55 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Bryknięcie na 104 ! Jeszcze kilka setek i 10tysiaków pęknie na Sylwestra :-)
| 19:45 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Dzięki :) Co zrobić, że mieszka nieco bliżej? ;) Pozdrower!
stamper
| 19:42 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Graty za dystans i rekord, zrzuciłeś przy okazji Aarda z dzisiejszego okna ;-).