Gorąc w Uć, gorąc w Opłotkach

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 03.08.2013 | Komentarze 9

Od M. do p. na K. klasycznie, acz z pominięciem Biegającego Parkrunu; z p. na K. do M. via Denny Lasek, Rude Opłotki (i Imponderabilia) etc. - opcją bardziej terenową.
Rano prawie bez wiatru, po południu, w największym gorącu pod umiarkowany, upalny wiew.
Działa już właściwie tylko jedno przełożenie (2/6), reszta nawet wolę nie wiedzieć. Pod wiatr więc straszliwie, zwłaszcza pod górki, nawet byle jakie.
Sakwy lekkie, termometr popsuty, więc dziś warunków termicznych nie podaję, ale sporo ponad 30 plusów.
2/3 zaplanowanego rocznego dystansu za nami ;))

| 21:00 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Ja kiedyś z (być może tego samego) wszystkiego poprosiłem w Potravinach miast o natierkę - o nasmarkę...
wariag | 20:07 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Ech, z tego wszystkiego z CSFR zrobiłem CSSR i oczywiście Studentske nie Stentskie :(
wariag | 20:05 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Myśmy ino z plecaczkami tam jeździli bo sakw rowerowych wtedy jeszcze nie było. Mieli wtedy pyszne syrokremy, bocikove natierki. Do tego brało się parę Stentskich i 2-3 litry rumu. A tanie to wszystko, ech ... Zroweryzowanych celnicy nie sprawdzali :)
| 19:31 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Gott Sztrafe Rumcajs!! Przed Zubercem było 68 km/h, ale nie patrzyłem w licznik, tylko pilnie w szosę, bo różnie mogło z nagła być, a ja ni kasku, ni zatrzasków... ino plecaczek w razie dachowania ;)
wariag | 19:25 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj No to nawet, nawet. A rekord V wprawił mnie w stupor, przyznaję :) Na Słowacji (podówczas jeszcze CSSR) mieli wspaniały asfalt i od razu odczuwało się różnicę po przekroczeniu granicy. A dnia pamiętnego 1 IX 1991 wzięliśmy na nich odwet za 1939 i wykupiliśmy im w Suhej Horze prawie cały rum w "Potravinach".
| 18:53 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj A względna (jak i bezwzględna) większa jest Góra Kamieńska, ale to sztuczna, bo pokapalniana. Podstawa na 200, szczyt na 400. Dopóki nie pojechałem 5 onegdajów albo i 6 temu z Liptowskiego Mikulasza do Zuberca - właśnie tam biłem rekordy prędkości mojej Góralki. 61 km/h. A Fajna Ryba to tak ma ze sto z kawałkiem, a bezwzględnej chyba 347, jeśli dobrze pomnę.
wariag | 17:04 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj No dopsz, dopsz ... a w kwestii wysokości WZGLĘDNEJ onej grubej fiszy mógłby mnie wujek oświecić?
| 15:50 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj No ba! Ale w tym stanie zębatek (a właściwie szczerbatek) to wolę nawet o nich nie myśleć. A największa jest Fajna Ryba. Tak się nazywa! Byliśmy z Meridą ze 3 onegdaje temu.
wariag | 13:01 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj A w Uckim są wogle jakieś górki oprócz byle jakich?