avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87017.39 kilometrów - w tym 3397.57 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Akcja Kurka - ze Jamboru

Sobota, 27 września 2014 · dodano: 27.09.2014 | Komentarze 5

Rano w Jamboru padało, ale szybko się wypogodziło.
Na grzyby!
Już wieczorem dostrzegłem na dziale ze 2, czy 3 kurki, ale najpierw postanowiłem sprawdzić, co w maślakach piszczy - czyli udać się nad rzekę. A tam niemiłe zaskoczenie - nic i nic - w końcu jednak, po godzinie - coś: 9 maślaków i 2 podgrzybki.
Wróciłem do działkowego lasu - i zaczęło się: okazało się, że prawie wszędzie są kurki! Po niecałej godzinie odliczyło się sztuk 89 (z czego tylko jedna tuż zza płota - reszta - nasze!); ponadto 1 prawdziwek(!) i 2 kozaczki(!!).
Wczesnym popołudniem ruszyłem więc obciążony darami lasu na abarot - tym razem skrótem na Talarowy Młyn, sprawdzić, dokąd asfalt dociągnęli - w sumie tylko jeszcze kilometr - a dalej piochy i wertepy, jak zawsze... Aż do Mogilna było pod silny wiatr i dopiero dalej nieco odpuściło - ale zmachałem się solidnie, więc postój w Rydzynach na bułkę z jogurtem. Dalej opłotkami pawianickimi i rudymi - znów przeważnie pod mordujący i mocno spowalniający wiatr - i do sz. na kolejne odwiedziny.
A stąd - znów nieco bardziej z wiatrem i już prawie o zmroku do M.
Wiatr z NW dziś rządził i rozdawał karty - i tyleż pomógł, co poprzeszkadzał, a w ogólnym rozrachunku bardzo zmordował.

| 16:08 wtorek, 30 września 2014 | linkuj Tu była zawsze kurzasta szeroka wiejska droga, co pewien czas uszlachetniana żwirkiem (bez muchomorka;)
lavinka
| 16:04 wtorek, 30 września 2014 | linkuj Tam gdzie są wygodne drogi gruntowe asfaltowanie mi lotto. Ale tam gdzie sam pioch, nie płaczę ;)
| 12:28 wtorek, 30 września 2014 | linkuj Z tym asfaltem to trochę jak w Regetowie... najpierw z jednej strony od Gładyszowa podciągnęli, potem przez Skwirtne z Kwiatonia, potem kawałeczek do góry i jeszcze wyżej i jeszcze... ostatnio to był aż do cmentarza (tego dalszego)
| 19:19 niedziela, 28 września 2014 | linkuj Niestety - gołąbków i gąsek nie ma :(
Gość wariag | 14:28 niedziela, 28 września 2014 | linkuj Nic tylko fermę drobiu założyć na takiej działce, surowiec w dodatku za darmo ;)