Uć na smutno

Czwartek, 29 października 2015 · dodano: 29.10.2015 | Komentarze 6

Stałą trasą od M. do p. na P. - powrót z pętelką.
Najbliższe dni zdecydują, co z psiskiem, ale rokowania są bardzo, bardzo złe..

| 09:05 piątek, 6 listopada 2015 | linkuj Z chorym Alusiem jak z chorą Kluską (jak mniemam).
| 22:29 czwartek, 5 listopada 2015 | linkuj "poimy go wodą z cukrem"

Normalnie przypomina mi się pojenie Kluski wodą z glukozą jak była mała
| 23:56 sobota, 31 października 2015 | linkuj Walczymy: to nagły atak niewykrytej psiej cukrzycy z podejrzeniem raka trzustki i jej uszkodzeniem oraz wątroby i nerek. Kreatynina - efekt zatrucia organizmu z powodu niedziałających nerek: norma poniżej 2 - w poniedziałek miał ponad 4, w czwartek - ponad 7. Zbijamy cukier - po początkowych sukcesach zaczął mu skakać - raz poza skalę (ponad 500 przy normie dla psa 200), raz na granicy hipoglikemii grożącej śpiączką (30-50). Próbujemy ustabilizować to jakoś - co godzinę - dwie badamy poziom cukru glukometrem. Łapy pokłute od pobierania krwi:( . Dziś (a właściwie już wczoraj) po raz pierwszy od 7 dni zjadł jednak więcej niż trochę - przez pięć ostatnich dni wpompowaliśmy w niego 5 l kroplówek, teraz nie możemy, bo mu cukier rozcieńczymy tak, że padnie na śpiączkę. Ostatnia dawka insuliny, mimo, że obniżona spowodowała nagły spadek cukru - teraz, za radą weterynarza (ściśle wg wskazań) poimy go wodą z cukrem (8 łyżeczek cukru rozpuszczonego w wodzie=40 g; 1 g na 1 kg masy ciała psa), aby zapobiec śpiączce. Pies zmęczony bardzo, chciałby pospać, ale dajemy mu tylko póki co na kilka-kilkanaście minut, bo możemy go już nie dobudzić. Zjada podczas wymuszonych pobudek swój ulubiony przysmak - po troszku białe czerstwe pieczywo - kalorie i węglowodany. Czeka nas długa noc, trzymajcie wszystko co macie za Prawdziwego Przyjaciela ;(
Gość wariag | 18:17 piątek, 30 października 2015 | linkuj To jak widzę z Alusiem prawie zupełnie odwrotnie jak ze mną. Bo ja się męczę ale lekarze nie tyle że dają mi szansę, ale nie bardzo wiedząc co ze mną począć nie stawiają mi jednoznacznie negatywnej diagnozy. Jedno nas łączy - ja też jakoś łażę :(
| 15:48 piątek, 30 października 2015 | linkuj Jest b.osłabiony, ale się nie męczy. Lekarze nie dają mu szans, ale przy takich wynikach już w poniedziałek nie powinien być na tym świecie. Wczorajsze były dwukrotnie gorsze - a on jakoś łazi...
Gość wariag | 20:15 czwartek, 29 października 2015 | linkuj Jeżeli już Aluś ma opuścić ten padół łez to życzę mu aby się nie męczył :(