Uć z czołowym zderzeniem, herbatką i innymi atrakcjami

Czwartek, 17 grudnia 2015 · dodano: 17.12.2015 | Komentarze 0

Rano od R. do p. na L. pod dość silny wiatr.
A po południu w ohydnym dżdżu - najpierw na herbatkę do Kolegi Kuzyna - po drodze taki brak widoczności (deszcz - zachlapane i zaparowane okulary oraz auta oślepiające z przeciwka), że dopiero 3 metry od zaparkowanego jakiegoś samochodu na poboczu go dostrzegłem - dałem maksymalnie po hamulcach - i gdyby nie były mokre, pewnie bym na czas zahamował... a tak... BUM! Na szczęście w ostatniej chwili obróciłem koło nieco bokiem, więc się ześlizgnęło po zderzaku, czy tam spojlerze i jakoś obeszło się bez uszkodzeń roweru, co stwierdziłem dopiero przy normalnym świetle w domu - co do autka, to mam nadzieję, że też się tak skończyło. Niestety, było na tyle ciemno, że nawet przy włączonych obu przednich rowerowych lampach nie byłem w stanie nic konkretnego stwierdzić. Postałem chwilę, nikt się nie zjawił, więc cóż - pojechałem dalej.
Przemoczony posiedziałem u Kolegi Kuzyna na herbatce - i na abarot - do Odhuańńi - najpierw wspólnie jakimiś totalnie błotnistymi skrótami terenowymi - potem już samotnie oraz normalnie;) - na szczęście prawie przestało padać i było z wiatrem, ale i tak jeszcze po drodze na odcinku 2,3 km wysiadł licznik (od wcześniejszego uderzenia - a może od wilgoci?) - więc podsumowując: użyłem dziś z Meridzią jak pies w sto dni. I niech mi ktoś jeszcze kiedyś powie, że jeżdżenie w deszczu jest fajne! ;P