avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć z ciągiem dalszym remontu

Poniedziałek, 27 marca 2017 · dodano: 27.03.2017 | Komentarze 4

Rankiem rześkim do p. - popołudniem aż nazbyt ciepłym do Odhuańńi, gdzie jedni "fachowcy" nie skończyli tego, co mieli - i sobie poszli, a drudzy nie załapali, że mieli być... ręce, klamki i manetki opadają :/
A potem do Nowej Budy.
Cały dzień prześladowały mnie ponadto fale czerwonych sygnalizacji i bolące gnaty (a zwłaszcza kolana) po działkowych breweriach weekendowych - jednym zdaniem poniedziałek pełną mordą.
Od jutra wyszarpane 3 dni urlopu na ciąg dalszy tego, co zwą remontem, a co ruinuje zdrowie i życie osobiste - o kieszeni nie wspominając...

lavinka
| 19:28 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj Tomi słusznie mi przypomina w kuluarach ostatnią naszą akcję z fachowcami z administracji. A raczej zatrudnionymi przez administrację, bo to raczej zewnętrzna "o zgrozo" firma była. Mieli nam tylko liczniki wymienić. Od razu powiedziałam, że trzeba będzie wodę zamknąć w pionie. Mama Tomka na to, że skąd, przecież to fachowcy. "Zależy jacy fachowcy" - prachtyka przeze mnie przemówiła. Pierwsze pięć minut fachowców - urwany kurek do zaworu i nakaz, by mama Tomka zadzwoniła po prawdziwego fachowca, który ten zawór wymieni na nowy. Taaa. A potem przyszedł ten prawdziwy i mówi, że linka za chwilę puści (akurat!) i kazał dokupić i umówił się na kolejny dzień. W sklepie z wężykami oczywiście awaria płatności kartą, na szczęście miałam przy sobie gotówkę. No i w końcu mamy nowy zawór i wężyk. I po tym dopiero na koniec przyszli tamci wymienić liczniki. :)
| 18:56 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj Mogło być gorzej ;-)

| 18:13 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj Ech, szkoda gadać - jutro znów nic nie zrobią, a w czwartek naraz przyjdą jeszcze ińsi niezależnie od siebie. Może się pobiją. Albo popiją.
| 16:48 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj O, widzę że masz do czynienia z polskimi fachowcami ;-)

Co mi przypomina jak mojemu bratu spadł sufit w łazience i przyjechał fachowiec, który obejrzawszy sufit zaczął sie mądrzyć, że ktoś odwalił fuszerkę, bo pewnie na suchy beton kładł, a to trzeba zagruntować itp...
- Tak, ale to pan robił ten sufit.