avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Pociśnięte po pociski

Wtorek, 28 marca 2017 · dodano: 28.03.2017 | Komentarze 2

Ponieważ dziś ekipa remontowa mimo wyszarpanego urlopu mego nie raczyła mieć czasu (będą ponoć mieć w weekend - do czorta z nimi!), więc mając dzień całkowicie do dyspozycji ruszyłem szlakiem kolejnych kościółków (pierwszy był rzgowski w niedzielę) z potencjalnie wbitymi weń pociskami - inwentaryzacja na prośbę kol.Meteora, ponieważ zbiera ostrzelane kościółki na specjalną mapę (premiera niebawem;)
Ponieważ Stryjków i Grzmiąca były do potwierdzenia, więc ruszyłem z wyśmienitym wiatrem z W w tychże kierunku. W Stryjkowie coś tam wmurowali, w Grzmiącej trafiłem na zamiatanie otoczenia kościoła mariawickiego przez dzieci, które mnie poinformowały, że "córka Kapłana skoczy po niego i on powie co z tymi pociskami". No dobra :) Kapłan okazał się sympatyczny, a pocisków brak. Dowiedziałem się natomiast, że w Strykowie w kościele są też w mariawickim - ale z II wojny światowej - więc jest kolejne zadanie na następny raz. Pożyczyłem Kapłanowi i dzieciom jego i nie jego dalszego produktywnego zamiatania i ruszyłem pod tym razem katorżniczy wiatr z powrotem halsując daleko na południe, bo aż po Wiączyński Las włącznie, byle tylko nie jechać centralnie pod wiuw. W lesie strasznie nierówno po zimie - koleiny i nawet jakieś błota, więc w sumie nie był to wybitny pomysł. Po wyjechaniu z lasu i wjechaniu do miasta wiało już centralnie w ryj, więc średnia, która do Grzmiącej wynosiła 27,64 km/h spadła w ostatecznym rozrachunku o ponad 3 km/h. Taki lajf.
Napęd: jeden banan i pół litra coli.
Sakwy lekkie. Upał wyjątkowy jak na marzec - i słońce bez przerwy.