Odkurzanie

Poniedziałek, 17 kwietnia 2017 · dodano: 17.04.2017 | Komentarze 6

Na koniec świąt jest zazwyczaj tak, że trzeba trochę poodkurzać. Jak wiadomo, Merysia ma wiele niezwykłych cech i przymiotów, o których zazwyczaj nie śniło się konstruktorom (i destruktorom;) rowerów. Postanowiłem jej zatem dziś użyć w roli... odkurzacza.
Na początek ruszyłem odkurzyć dawną stałą trasę do starego domu M. - rzecz jasna via pętelka ;) Po drodze odkurzyłem kawałek Parku TrzyMaja, gdzie zimą dobijałem się kijami. Potem pojechałem strasznie zakurzoną dawną trasą do byłej p. na L. - rzecz jasna via Rude Opłotki, które były tak zakurzone, że Rude tylko z nazwy ;) Po drodze zrobiłem pierwszy postój na kultowym niegdyś Kurzym Przystanku w Konstantynie, ale tu się zawiodłem na całej linii: kur nie było - ktoś musiał być wcześniej i je wykurzył!
Z dawnej p. na L. (gdzie wszedłem na chwilę zobaczyć obraz zakurzenia... tfu, opuszczenia) do sąsiedniego Lublinkowego Lasu - na łączkę, Stawiszcza (gdzie trzeci, ostatni postój) i nad Bielicowy Staw stałymi niegdyś terenowymi opcjami. A stąd już na abarot obok dawnej p. na K. i Parku Zdrowotnego - ale żeby jeszcze zobaczyć coś nowego, a nie tylko kurze - powrót trochę naokoło kostropatą Tereską - na szczęście niemal bez aut.
W ogóle dziś wspaniałe pustkowia na asfaltach - żeby tak było na codzień... Wiatr dziś chwilami nieco dokuczał - generalnie wiał z SE, więc pierwsze 1/3 drogi w pysk, potem boczny do tylnego. Mimo to wyszła bardzo przyzwoita miejsko-opłotkowo-leśno-parkowa średnia. Czyli - mimo świątecznego przeżarcia - nadal jest moc!
Sakwy na lekko.

| 18:40 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj Najgorsze są jaja pantofelka, bo ich wcale nie widać. Co innego strusie, albo tyranozaurze!
lavinka
| 18:06 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj Grunt by jaja kurze przed poddaniem działaniu tajemniczego czerwonego promienia - były rzeczywiście kurze, a nie węża czy krokodyla, o wodnej anakondzie nie wspomnę. ;)
| 17:55 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj No i jest ohydno ;D Co do kur, to tabliczki o grypie nie było - może ktoś się wkurzył i ją z kurami wykurzył?
| 15:51 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj Może dotarła do was kurza... tfu, ptasia grypa i kury pozamykali do kwarantanny?
| 20:31 poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | linkuj Dziś odkurzylem wszelkie trasy, więc jutro na pewno będzie ohydno
lavinka
| 20:29 poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | linkuj Boję się czyścić Pradziadka, bo to oznacza deszcz i błoto na następnej wycieczce. ;)