Uć z kilkoma pieczeniami na jednym ogniu

Niedziela, 10 września 2017 · dodano: 10.09.2017 | Komentarze 7

Czując się cokolwiek rozwałkowanym fizycznie po wczorajszej egiptologii, a umysłowo ciut zdegustowanym wczorajszą średnią, a nie mając dziś jakoś przy tym ochoty na nic dalszego (głównie ze względu na nadal silny wiatr - z SW), postanowiłem na szybko upiec kilka rowerowych pieczeni na jednym ogniu.
Pieczeń nr 1 polegała po prostu na rozruszaniu starych trzeszczących kości, nr 2 była istotniejsza - nie wyjeżdżając poza granice miasta Uć znacząco poprawić Vmax osiągniętą do tej pory w tym zacnym grodzie; pieczeń nr 3 - poprawić średnią miesięczną choć trochę. A czwarta - to dorobić coś do terenu - i zmierzyć przy okazji kolejny terenowy skrót w okolicach Arturówkowych Stawów.
Gdzie kucharek sześć - tam życie na gorąco, a mimo tego, że niektóre pieczenie wzajemnie się gryzły (np. średnia z jazdą terenową) - wyszło i tak bardzo ładnie :) Zwłaszcza z Vmax jestem od dziś dumny niesłychanie, choćby z racji tego, że nie będzie mnie kusiło szarżowanie na zatłoczonych ulicach w centrum, by poprawić ją o jakieś znikome cośtam. Bo i tak się do takiej prędkości nie rozpędzę tam, gdzie jeżdżę na co dzień;)
Szczegóły: https://mysports.tomtom.com/service/webapi/v2/activity/perm_VEKdK9IJCByTGfQmtn3b7OSdRA5mlDwaQES6tH-VkU8dCvHsmY8FS6EWlLCNIXTRIPTxJGbVVQ3zRZACJdEQmA?format=html
i w bajkstatecznych danych wycieczki.

| 14:58 poniedziałek, 11 września 2017 | linkuj Meteor - przy takich "zawodnikach" warto sobie z ciekawości odpalić Stravę i sprawdzić, czy akurat ów przeciwnik praw fizyki nie pobija jakiegoś rekordu. W 99% przypadków właśnie tak jest. Zamiast komentarza pozostawię jedynie te trzy kropki... :)
| 07:55 poniedziałek, 11 września 2017 | linkuj A masła ni ma - uoj, bida! [przyśpiewka ukraińska]
| 07:54 poniedziałek, 11 września 2017 | linkuj Może dlatego, że my żadnych pieczeni, tylko kilka kiełbasek i kubków ziółek na jednym ogniu upiekliśmy ;-P
| 07:48 poniedziałek, 11 września 2017 | linkuj Miałem jednak Meteorze cichą nadzieję, że jakoś w swym komentarzu nawiążesz do tytułowych pieczeni. Jednak się zawiodłem :(
| 07:27 poniedziałek, 11 września 2017 | linkuj @Trollking - my wczoraj widzieliśmy takiego dla którego wiatr nie istnieje - minął nas samochód jadący jakieś 30km/h (+/-5) z bagażnikiem otwartym do góry, a tuż za nim w tunelu aerodynamicznym koleś na kolarce ;-P
| 21:08 niedziela, 10 września 2017 | linkuj Z tym rozjeżdżaniem linków to św. Racja od Spraw Beznadziejnych - bo faktycznie beznadziejnie rozjeżdża - ale tylko w komórce. "Normalnie" trzyma krawędź, a nawet jest krótsze. Ale też i łatwiej trafić z klikiem w takie wielkie linkowisko, jak się ręce trzęsą z niecierpliwości, by poznać zawartość linku! ;p
| 20:44 niedziela, 10 września 2017 | linkuj Gdzie kucharek sześć, tam dwanaście cycków!

Wiatr przecież nie istnieje, jak niektórzy starają się utrzymywać na BS innych :) więc... w sumie nie wiem co. Aha, wiem - polecam ten mój patent na wstawianie linków, zajmują mniej miejsca :)