Uć sprawunkowo-bezmyślna

Poniedziałek, 2 października 2017 · dodano: 02.10.2017 | Komentarze 5

Rankiem wyjątkowo rześkim do p., a popołudniem jeszcze słonecznym do R. pomóc z tym i tamtym. Powrót już niemal po ćmaku - podczas powrotu m.in. "dyskusja" z kierowcą autobusu MPK, który radośnie stanął sobie na środku przejazdu dla rowerów, bo go czerwone zaskoczyło. I tak stał. Ja też stanąłem, choć miałem zielone, ale latać na rowerze niczym Harry na miotle nie potrafię, więc po chwili się zdrzaźniłem i oczywiście mu dupy nie objechałem - ino ryj: okrążyłem go od przodu, mówiąc mu przez okieneczko co myślę na temat jego mistrzów nauki jazdy.
A ponadto bardzo silny, południowy wiatr, rano korki-giganty na jezdniach, po południu - na rowerowej wuzetce. I mnóstwo bezmyślności - np. wśród kierowców stojących w korku tak, abym nie mógł ich ominąć przy krawężniku - i wśród obsługujących przypadkiem rowery, którzy uważają, że na DDR mogą robić, co im się żywnie podoba.
Nihil novi sub sole: ot, polskie społeczeństwo w swej kretyńskiej masie <DUŻY RZYG>

| 10:51 środa, 4 października 2017 | linkuj Całe szczęście, że już jesień i wkrótce połowa problemów (czyli tzw. "rowerzyści") znikną z ulic, a zwłaszcza dedeerów ;)
| 19:19 wtorek, 3 października 2017 | linkuj Na kierowców MPK w Łodzi faktycznie trzeba uważać.
A nibyrowerzystów na mieszczuchach policja powinna karać na Piotrkowskiej, podobnie pieszych.
lavinka
| 18:12 wtorek, 3 października 2017 | linkuj Znowu będą narzekać w zajezdni na cykloterror. ;)
| 07:33 wtorek, 3 października 2017 | linkuj Zawsze mogliśmy się urodzić dżdżownicą na Krecie, więc nie jest jeszcze tak źle.
| 18:55 poniedziałek, 2 października 2017 | linkuj Też chciałbym się urodzić Niemcem, Duńczykiem czy Holendrem, a nie Polakiem :)

To, co napisałem, biorę na klatę. Jak mnie dorwą prawilni biało-czerwoni wyklęci to nie krzywdźcie Huanna, ja tylko korzystałem z jego internetowej gościnności... :)