Uć, a potem Opłotki S-7

Środa, 18 października 2017 · dodano: 18.10.2017 | Komentarze 9

Rano jak zwykle do p., a popołudniu do zmroku najpierw przedarcie się przez miejskie korki, a potem klasyczna S-7 (bez Scottnik tym razem) na trasie Sosnowiec-Stryjków-Smolice-Swędów-Szczawin-Samotnik-Smardzew. Na koniec tradycyjna, choć od rzadziej uczęszczanej strony wizyta nad Arturówkowymi Stawami.
Nie licząc korków (w tym koło węzła autostradowego, gdzie ich zazwyczaj brak - czyżby na A1 lub A2 coś się wydarzyło?) jeździło się dziś miło, choć bez fajerwerków: słaby ESE-sman przeszedł stopniowo w niemal nic z N, potem w ogóle wiało nic znikąd. Więc ani nie pchało (patrz: V max), ani nie hamowało (patrz: ogólna średnia). Nadal bardzo ciepło, choć niebo nieco zasnute - bez rażącego słońca tym razem.
Popołudniowa Reliszka ;)

| 18:38 czwartek, 19 października 2017 | linkuj O, faktycznie :D Dziękuję za spostrzeżenie. Ja już jestem (w kwestii kilometrażu) zafiksowany na zbliżającej się Wielkimi Kołami stutysięcznicy mojej Meri :)
| 18:34 czwartek, 19 października 2017 | linkuj O! Dopiero teraz zauważyłem, że kilometry z tego wpisu spowodowały przekroczenie 50000 km na bikestatsie! Gratuluję! :)
| 18:20 czwartek, 19 października 2017 | linkuj No, ale młodzież i emeryci pod szkoły raczej nie podjeżdża ;)
lavinka
| 14:25 czwartek, 19 października 2017 | linkuj U nas pięćset plus już dawno miało auta, raczej widzę więcej emerytów o zgrozo, toto robiło prawko w wojsku 40 lat temu i od tamtej pory nie siedziało za kółkiem, ale nagle im z emerytury starczyło na samochód, bo te w widoczny sposób staniały przez ostatnie kilka lat (no i benzyna tańsza). Dodajmy młodzież, której starcza na ratę z kieszonkowego i robi się różnie.
| 10:09 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Pięćset plus pod każdym względem w rozkwicie ;)
lavinka
| 09:46 czwartek, 19 października 2017 | linkuj U nas przybywa z dnia na dzień. Widać, że ludziom pensje skoczyły, przynajmniej "na górze", bo na rynku pojawiło się mnóstwo tanich szrotów, które wykupili ludzie z najniższą krajową. No i się muszą najeździć. Co to się dzieje rano pod szkołami i przedszkolami... kilkaset metrów spod bloku, ale trzeba autem, bo dziecko od powietrza i chodzenia umrze. ;)
| 04:33 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Samochodów przybywa z dnia na dzień, ilość korków będzie się zwiększać :(
Jedyna szansa - budowa większej ilości dróg (w centrach miast jest to nierealne), ale o wiele lepszym pomysłem jest przekonanie społeczeństwa do korzystania z rowerów lub komunikacji publicznej.
| 22:20 środa, 18 października 2017 | linkuj To tak jak u nas... korki w tunelu na szosie przez miasto (dawna 50-tka). Albo coś się stuknęło na obwodnicy i tamtędy objeżdżali korkując przy okazji. Albo coś pierdyknęło na tej szosie. Efekt taki, że korki się rozlały na okolice, bo próbowali to objechać tzw. "małym tunelem". A może po prostu ruch dziś jakiś większy...
| 22:02 środa, 18 października 2017 | linkuj Spokojnie, od weekendu będzie już "ciekawiej" :)