Uć i Rude Opłotki w słonecznej mgiełce

Czwartek, 19 października 2017 · dodano: 19.10.2017 | Komentarze 9

Rano tradycyjnie do p., a popołudniu jak zwykle ostatnio między 16.00, a 18.00 (czyli zmrokiem) nadrabianie rowerowych głodów kilometrażowych: tym razem wybór padł na Rude Opłotki - trasa popołudniowa (z niewielkimi modyfikacjami) taka sama jak ta sprzed 3 tygodni. Modyfikacją wybitnie denną okazał się zaś skrót przez Denny Lasek (by nie jechać ulicą Denną, która ma nawierzchnię taką, jak nazwę) - w lasku powalone drzewa w poprzek ścieżki, więc zawracanie kierownicy z tym wszystkim, a i średnia na tym ucierpiała.
A ponadto słonko zamglone, więc nie rażące i bardzo nastrojowo-jesienne mgiełki (rano wręcz mglisko!), a z atrakcji codziennych trzech debilnych kierowców na sam koniec:
Pierwszy, który raczył się zatrzymać tuż przy drodze rowerowej którą jechałem, a z pojazdu wprost pod moje koła wyskoczyło trzech radosnych pasażerów (dobrze, że Mery ma zrobione hamulce - jakby wyskoczyli dwa tygodnie temu, co najmniej jeden zostałby walnięty!).
Drugi kierowca bombowca, który wyprzedził mnie na jezdni tuż przed czerwonym, gdy już dojeżdżałem i hamowałem i się wcisnął przede mnie - tu też nowe klocki bardzo pomogły w braku kontaktu z jego tylnym zderzakiem.
A trzeci, który w korku chwilę potem jechał równolegle do mnie z tą samą prędkością co ja i postanowił mnie stopniowo docisnąć do wysokiego krawężnika. Odczekałem do ostatniej chwili i oto dziarkimi, a gromkimi kurewami oberwała paniusia pasażerka (bo była po odpowiedniej stronie;) - i chyba szybko przekazała tę radosną nowinę komu trzeba, bo łaskawie kilka cm odbił w lewo, a już niemal haczył o moje sakwy. A sakwy dzisiaj trochę wypchane tym i owym.
Wiatr dziś znów nie przeszkadzał ani nie pomagał - słabowita NEN-a ledwo odczuwalną była (podobnie jak wczorajszy ESE-sman;) - ach ci delikatni Germanie! :D

| 20:15 piątek, 20 października 2017 | linkuj Fakt :)
| 20:04 piątek, 20 października 2017 | linkuj Fajnie jest mieć świadomość, ale jeszcze fajniej ją zachować na dłużej ;)
| 20:00 piątek, 20 października 2017 | linkuj Ja tam ostatnio po górkach mykałem bez sprawnych hamulców (to znaczy: nie do końca sprawnych, jak się docisnęło do końca to nawet dało się delikatnie zwolnić). Fajnie mieć taką świadomość prze prawie 70 km/h :)
| 16:23 piątek, 20 października 2017 | linkuj Dziś z rana bezrowerowo służbowo przemieszczałem się do Wawy. Mniej więcej do Stryjkowa było totalne mleko, potem się trochę przetarło, choć nie na tyle, by było widać komin EC Pruszków z A2. A w Nadarzynie już słonko świeciło. Po południu rozchmurzylo się niemal całkiem, ale od okolic Nieborowa znów się pomgliło - i tak było aż do samej Uci;)
| 21:55 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Jutro rano chyba nie tylko słonko, ale wszystko będzie zamglone... przynajmniej u nas.
| 19:16 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Jak nic nie można poradzić, to trzeba tylko... zacisnąć zęby i jeździć dalej :) Co zresztą czyniłem. No bo co.
| 19:07 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Poważna sprawa, karetka, chirurgia szczękowo-twarzowa i to wszystko dzień przed Wigilią :(
| 18:39 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Czasem potrafią dać nieźle w... kość ;) http://huann.bikestats.pl/1066267,Uc-I-po-luku.html
| 18:35 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Sprawne hamulce to podstawa.