• Temperatura -3.0°C

Uć z bezmózgami

Środa, 20 grudnia 2017 · dodano: 20.12.2017 | Komentarze 6

Dom - p. - dom.
Dziś kierowcy i piesi (rowerzystów sezonowych, równie "mądrych" na szczęście wywiało do wiosny) po prostu zgłupieli do cna. Co skrzyżowanie to dramat z autami wpychającymi się na "późnożółto-pomarańczowo-łososiowym" i blokującymi kolejne rzeczone skrzyżowania, na "deptaku" - tragedia z pieszymi włażącymi wprost pod koła (wiadomo, idą święta, więc ważniejsze są zakupy niż myślenie), zaś na ulicach - znów z kierowcami, którzy za nic mając tzw. sierżanty rowerowe (sugerujące pozostawienie choć kilkudziesięciu centymetrów rowerom) tworzą gigantyczne korki (a niech tworzą, jak tak lubią w nich stać - tylko dlaczego nie pozwalają na swobodny przejazd prawą stroną rowerom?!).
No to ich dziś trochę pozmuszałem, szorując (a pfuj!) im po bokach, a raz nawet największemu z cymbałów przestawiając lusterko rogiem kierownicy. Sorry, nie zmieściłem się. Jak chce mnie ścigać, to najpierw by musiał się jednak przedrzeć przez tworzony przez podobnych mu korek. Znaczy: ha ha. ;)
Bardzo cudowni bywali też tacy, co w ostatniej chwili mnie wyprzedzali w odległości 10 cm, by 10 m dalej utknąć w korku. Przy najbliższej okazji oczywiście mijałem ich prawą stroną, po czym zjeżdżałem bardziej na środek pasa, tak, aby nie mogli mnie wyprzedzić ponownie - nawet na gazetę. I się nieszczęśni wtedy wlekli za mną piłując znacząco silniki, a ja się cieszyłem, że je szybciej zużyją :D
Itp, itd.
Codzienność rowerowa w mieście, tylko dziś w jakimś wyjątkowym natężeniu wszelkich powyższych zjawisk. Co widać po całkiem popsutej średniej prędkości.
Nic to, do 5555,55 w tym roku już tylko 5,66 km.
Tylko czy moje nerwy dadzą jeszcze radę? ;)

| 08:22 czwartek, 21 grudnia 2017 | linkuj Mam dziką ochotę zgłosić w miejskim budżecie obywatelskim pomysł osłupienia wszystkich trawników w mieście i tych chodników, gdzie są zakazy parkowania. Ale by była zadyma :D
| 08:18 czwartek, 21 grudnia 2017 | linkuj Święto zakupów, korków i kolejek w pełni... choć jeszcze nie w szczytowym momencie.

A propos tej sytuacji że nawet jakby chciał gonić, to miał zablokowaną drogę... niezła akcja była ostatnio na Mokotowie, kierowcy protestowali przeciw wyznaczeniu kontrapasa i postawieniu słupków, przez co zostały zlikwidowane nielegalne miejsca parkingowe na chodniku. Protest miał być na rondku pośrodku uliczki, ale nie mógł się tam odbyć, bo akurat tam słupków nie postawiono i chodniki były zastawione samochodami toteż musieli się z protestem przenieść w rejon osłupkowany, bo tylko tam było miejsce na chodniku.
| 19:56 środa, 20 grudnia 2017 | linkuj Foto w awatarze autorstwa MrScotta - z wczorajszej wycieczki, a więc świeżutkie, nadal zmrożone! ;D
| 19:32 środa, 20 grudnia 2017 | linkuj Co będzie za kilka lat, gdy samochodów będzie jeszcze więcej niż dziś?
Więcej korków, smogu i stresu...

PS. Avatar w dechę!
| 19:22 środa, 20 grudnia 2017 | linkuj PS. widzę nowy avatar. Powodzi się :)
| 19:07 środa, 20 grudnia 2017 | linkuj To samo u mnie, i to niemal codziennie! I też tego nie zamawiałem! :) Kij w oko za taki serwis atrakcji.