Pętelka przyjemna

Sobota, 11 sierpnia 2018 · dodano: 11.08.2018 | Komentarze 9

Rano wreszcie solidnie popadało - poczekałem więc, aż przestało (śpiąc do południa;), podeschło - i ruszyłem korzystając ze słabiutkiego, w niczym nie przeszkadzającego (ani nie pomagającego) wiatru z SW - najpierw klasycznie na Sosnowiec i Stryjków, potem nadal esując (Smolice - Swędów - Szczawin - Samotnik - Smardzew).
Tu odbiłem na Maciejów, gdzie cała wieś wraz z sąsiednim Rozalinowem protestuje (wieszając odpowiednie transparenty na płotach) przeciwko budowie masztu telekomunikacyjnego - taaa, a zasięg to już każdy w komóreczce chce mieć ;)
Z protestujących okolic (w których np. wycięto w ramach dbania o zdrowie kawałek lasu, w którego cieniu zawsze odpoczywałem, gdy tamtędy, rzadko, bo rzadko - ale jeździłem) skierowałem się na Zgierz i dalej na dalekie opłotki NW miasta Uć. Tu niestety musiałem pokluczyć, bo rozkopali skutecznie (tj, bez przejazdu) ulicę Świętej Teresy Od Dzieciątka Jezus. Przy okazji przypomniała mi się zagadka:
"Czym różni się Święta Teresa od Świętej Teresy Od Dzieciątka Jezus? Święta Teresa różni się od Świętej Teresy Od Dzieciątka Jezus brakiem Dzieciątka Jezus!"
Po objechaniu jednego rozkopu władowałem się w drugi nieco dalej, ale ten był już drożny po żwirze (stąd 10 metrów terenu w statystykach - w założeniu dziś miało być w ogóle bezterenowo z racji porannych opadów i zagrożenia błotami).
Na koniec jeszcze troszkę wydłużyłem powrót po dobrych asfaltach (dedeerowych i ulicznych).
W sumie jeździło się dziś bardzo przyjemnie, co m.in. zaowocowało dobrą średnią; po drodze łącznie tylko trzech wariatów-kierowców i jeden aprzytomny pieszy, a tak - bezstresowo. No i temperatura - nareszcie normalna! Jeszcze niech spadnie o jakieś pięć kresek - i będzie ideał :)
Dzisiejsza trasa.

| 21:35 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj No to miłego żenowania się. I powrotu na swoje podwórko :)

Czego jak czego, ale tu u siebie drwiny nie widzę, a jedynie zabawę słowem. I Twoje przewrażliwienie.
mors
| 21:26 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Nie jestem obrażony, tylko zażenowany Twoimi drwinami z religii, na miarę zbuntowanego "gimbusa".
| 21:13 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Ty se zmień nicka na HiszpańskiInkwizytor, śledziu :) Jesteś idealnym przykładem katolika, który czuje się obrażony tym, co nie jest skierowane do niego. A jak widzę już samo napisanie przeze mnie imienia Jezus już dla Ciebie jest nietolerancją religijną :)
| 21:10 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Ach te wykopki - tylko przez nie frasobliwość wszelaka ;)
mors
| 20:58 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Tobie chyba rozkopali musk. ;)) I po tamtej stronie wciąż stoi i czeka tolerancja i szacunek do religii. ;))
| 20:22 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj To ja mam kolejną zagadkę: jeśli "rozkopali skutecznie (tj, bez przejazdu) ulicę Świętej Teresy Od Dzieciątka Jezus" to czy Dzieciątko Jezus tam wciąż biedne stoi i czeka?

Ładna średnia. I temperatura ładna też :)
| 19:43 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Jak ostatnio przejechaliśmy Świętą Teresę od Dzieciątka Jezus, to opowiadałem lavince tę zagadkę.

Na razie się zapowiada, że raczej pięć do dziesięciu kresek wzrośnie
| 17:58 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Kompletny przypadek, ale jak wpisałem dzisiejszą wycieczkę to też to zauważyłem i się bardzo ucieszyłem! :))
| 17:53 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Świetnie, że przyjemna pętelka :)

Jak to możliwe, że przejechałeś do dziś w sezonie dokładnie 4242,42 km!?