Pętelka niekoniecznie idealna

Niedziela, 3 lutego 2019 · dodano: 03.02.2019 | Komentarze 6

Pierwotnie w dzisiejszych planach miał być od dawna nie kręcony Jamnik Kazimierz Grunwald (choć w wersji odwrotnej, bo Grunwald Kazimierz;), ale rano było po nocnych opadach strasznie mokro, więc wolałem spać do południa ;)

W końcu jednak zebrałem się jakoś i ruszyłem wykręcić choć troszkę czegoś - wyszła nie całkiem idealna pętelka w krótszej wersji - pierwsze 15 km-ów pod niezbyt silny, ale nieprzyjemnie wilgotny i zimny wiatr z NNE, od Stryjkowa już generalnie z tymże, w coraz bardziej gęstniejącej mgiełce, a przez chwilę nawet mgławce (bo coś jakby zaczęło z niej drobniutko pokapywać).

Ostatecznie jak wróciłem, mgławka przeszła płynnie w mżawkę, a ta jeszcze płynniej (co logiczne!) w deszcz. Wyszło, co wyszło - oby tak zawsze było (w lutym).

A tu jest piosenka o pętelce idealnej - może niekoniecznie ją polecam w warstwie tekstowej;) - choć muzycznej jak najbardziej!

| 23:19 niedziela, 3 lutego 2019 | linkuj Nie mnie pytać :)
| 22:41 niedziela, 3 lutego 2019 | linkuj Jamniki też się liczą? I mopsy? :)
| 22:26 niedziela, 3 lutego 2019 | linkuj Kto choć raz nie dał pyska bokserce - niech pierwszy rzuci kamieniem e dinozaura!
| 21:51 niedziela, 3 lutego 2019 | linkuj Też widziałem. Lubię walkę z mamutami. Jak pani Kopacz z dinozaurami :)
| 21:30 niedziela, 3 lutego 2019 | linkuj Czym nowsze czasy, tym bardziej słucham staroci ;)
Na dokrętki jeszcze przyjdzie czas - dziś spieszyłem się na skoki (na szczęście nienadaremno!)
| 21:02 niedziela, 3 lutego 2019 | linkuj Oooo. R.E.M.! Sentymencik mam niezmierny :)

No, kilometry się kręcą - i pięknie. Choć ja bym, znając Twoją miłość do cyferkowych dystansów, jednak dokręcił do 33,3 :)