Uć, a potem Jakieś Primaaprilisowe Bógwico

Poniedziałek, 1 kwietnia 2019 · dodano: 01.04.2019 | Komentarze 9

Po czterech dniach rowerowego niebytu, związanego ze służbowym ganianiem po pięknych Katowicech pieszkom (łącznie ponad 63 kilometry), dziś głód roweru (ostatecznie też dziś wyszło 63 km-y!:) był wprost proporcjonalny do zmęczenia trzecim tygodniem harówy z jednym wolnym dniem (poprzednia niedziela). Już rano, zamiast jak Bozia przykazała ładować się w poranne korki (godzinę wcześniej!) najkrótszą drogą - zachciało mi się sprawdzać, co nowego w temacie asfaltu na dedeerówie przy Zgierskim Trakcie. Otóż jest w trakcie... zwijania :-O Sfrezowano bowiem część tego, co dotąd zrobiono. Nic z tego nie rozumiem - może ktoś mnie oświeci? Nie mogliby zamiast frezowania asfaltu zrolować gdzie indziej kostropatą kostkę?

A po południu, korzystając z owej dodatkowej godziny dnia pojechałem wprost z roboty popętelkować.
Ale cóż to była za Pętelka! - finalnie przypomina krewetkę zanurzoną w kubistycznym sosie, a swój kształt zawdzięcza walce dobra ze złem: chęci jazdy z totalnym niewyspaniem oraz wiatrowi, który duł dziś solidnie z E, więc postanowiłem mieć go maksymalnie często na podjazdach od bagażnika, zaś na zjazdach (nie bacząc na Vmax) - w lemondkę. Ostatecznie za cały dzień wyszła i tak średnia do przyjęcia rzędu 24+, co zważając również na miejscami gigantyczne korki (w tym jeden, związany z kręceniem filmu i koniecznością objechania planu filmowego) można uznać za wprawdzie umiarkowany - ale jednak sukces. No i troszkę zaległości kilometrażowych odrobiłem, choć to tylko pięćdziesiątka plus w ćwiartce kilkudniowych potrzeb ;)

Zaś jutro pierwszy z trzech (a wkrótce kolejnych dodatkowych dwóch - czyli następnego służbowego weekendu bez roweru - tym razem w Gdańsku) zaległych wolnych dni. A ponieważ ma być potworny ESE-sman, więc kierunek jazdy jutro zdeterminowany wyłącznie tym faktem, a powrót na sposób emerycki - czyli pekapem. Cóż - starość nie radość, pylica nie gruźlica et cetera nie qui pro quo, a qui pro quo nie vis-a-vis. Tak nie a propos.

A tu jeszcze trzy zaległe Relivy ze spacerków po bardzo moim zdaniem pozytywno-nowoczesnych Katowicach. Rzecz jasna (lub o zmierzchu) - z fotkami.
Naści!

| 21:41 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj :)
| 21:38 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Analizując syntezę dotychczasowej dyskusji, należy w tym właśnie momencie nadmienić, iż skala skalana brakiem precyzji przestaje być skalą w sensie obiektywnym eee...zaczynam pisać tak, jak gadał pewien pasażer z "Rejsu" zanurzając się powoli, acz nieuchronnie w (nad)wiślańskie otmęty (absurdu)...
| 21:34 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Pojęcie skali też nie jest tu precyzyjne :)
| 21:08 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Średnie to pojęcie względne - zawiera wszystko to, co pomiędzy minimum, a maksimum, więc w górnej połowie tej skali się zgodzę ;)
| 20:44 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj To ja jestem zwolennikiem regularnych średnich porcji :)
| 20:38 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Byle nie dostać skrętu kiszek* (*dawniej: dętka) od przeżarcia.
Choć oczywiście wolę zasadę stosowaną przeze mnie przy okazji żarcia: wszystkiego po trochu, byle na koniec wyszło dużo! ;) Ale - jak się nie ma, co się lubi, a potem się nagle ma z ponowną perspektywą niemania - to musi boleć. Nie ma zmiłuj.
| 20:30 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Regularny ten Stalingrad na Relive niczym... Łódź :) Faktycznie, nowocześnie i całkiem spoko to wygląda.

A dystansu gratuluję, jednak głodek to głodek, czasem jest potrzebny.
| 19:53 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Wolałbym na kole ;) Ale faktycznie - Mery też dziś wyhasana!
| 19:51 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Cołkie scynście, żeś wrócił na koło z tych Katowiców :)