avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć z rozbiciem

Piątek, 26 kwietnia 2019 · dodano: 26.04.2019 | Komentarze 4

Po kilku dniach choroby tak paskudnej, że już nawet nie chce mi się o niej myśleć, a co dopiero pisać, będąc na antybiotyku i ze stanem podgorączkowym, trzeba było się wreszcie zwlec i sprawdzić, czy planowanie na jutro wyjazdu rowerowego na tydzień ma w ogóle jakiś sens.
Wraz z równie niezdrową M., która ponadto niemal w tym roku jeszcze nie jeździła na rowerze, na początek podjechaliśmy do najbliższego sklepu rowerowego kupić kilka brakujących M. drobiazgów (dzwonek, tylną lampkę i baterię do licznika). A potem walcząc ze słabością dowlekliśmy się nad Arturówkowe Stawy, objechaliśmy je dookoła (wszędzie już sporo ludu - w tym wariatów rowerowych - widać, że to początek tzw. sezonu, weekendu etc.), posiedzieliśmy kwadrans - i wróciliśmy ciut inną trasą.
Wrażenia: gorąco, dość silny wiatr z S - i w ogóle bywało lepiej. Aaa - bym zapomniał: kolano nadal się odzywa - mówi "kłuju".
Nic, tylko pakować się na wyprawkę! :/

| 20:02 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj Dzięki, jakby co, to najwyżej powiemy sobie "Sorry, taki mamy klimat!"
| 19:52 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj Życzę więc takowego rozczarowania! Może zmiana klimatu zadziała magicznie? :)
| 16:02 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj Tak partyzancko rozpoczynającego się wyjazdu jeszcze nie było. W dodatku zapowiadają załamanie pogody. Więc w sumie chyba tylko pozostaje nam się pozytywnie "rozczarować" :)
| 15:45 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj Ehh, wesoło nie jest. Nie traćcie nadziei. Wolniej, ale pojedziecie. No i życzę zdrowia i udanego wyjazdu.