avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87017.39 kilometrów - w tym 3397.57 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć z BUŁ-ą i głąbem

Piątek, 31 maja 2019 · dodano: 31.05.2019 | Komentarze 3

Do p. i na abarot, a po drodze służbowe sprawy: rano do Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego (czyli popularnej BUŁ-y) pomóc w rozstawianiu wystawy, a po południu z całą sakwą druków umów po drodze jeszcze do naszej budki informacyjnej w Manu.
A w tzw. międzyczasie, zaraz po wyjściu z p., gdy jeszcze nawet nie wsiadłem na siodełko, a zatrzymałem się prowadząc rower ogólnodostępnym chodnikiem przed przejściem dla pieszych na naszej rozkopanej ulicy (którą jednak czasem coś pomyka, więc trzeba uważać) pewien pan głąb-budowlaniec, który akurat rozwijał szpulę jakiegoś drutu, dotoczył się do mnie i tak prosto z mostu walnął:
- Kurwa spierdalaj musisz tu akurat stać, ja pierdolę spierdalaj kurwa!
Na takie dictum uśmiechnąłem się szeroko, bo w końcu nie na co dzień przechodzi się z głąbami na ty - i to tak szybko i skutecznie. Potwierdziłem zatem:
- Tak, właśnie tu muszę stać - i co więcej - mogę, ile chcę, ptysiu miętowy, skoro już jesteśmy na ty!
Usłyszałem:
- A wpierdolić ci?!
Odpowiedziałem więc rezolutnie:
- Nie krępuj się, a w międzyczasie zaraz wezwiemy policję! :D
To go trochę przystopowało, widać nie spodziewał się takiej reakcji - zaczął tylko bluzgać na całego opisując mnie słowami powszechnie używanymi przez roboli z zacięciem głąbianym. Musiałem zatem, choć z niechęcią, bo to strasznie brzydkie słowo i nie używam go z byle powodu, użyć broni atomowej:
-PISOWIEC! PISOWIEC! AHAHA HAHA! :D
Tu go zamurowało, pewnie nie wiedział, jak potraktować takie określenie - a ja korzystając z nadarzającej się okazji wyjąłem telefon, zrobiłem mu parę zdjęć, niestety nie załapały się jego fakulce, więc poprosiłem o powtórkę. To go już całkiem zniechęciło i poszedł sobie - a ja mam w poniedziałek nową zabawę: będę udawać (albo i zrobię to naprawdę?) że ich ekipę sprzed wejścia filmuję, jak się opieprzają, zamiast pracować. Jakby co - materiał dla ich pracodawców jak (nomen-omen) w mordę strzelił! A już zwłaszcza - niech się nie czują jak święte krowy, którym należy w podskokach schodzić z pola rażenia, bo ulica miała być dokończona przed rokiem, a poza wypompowaniem wody z flamingowej kałuży po medialnej zadymie od kilku tygodni potrafią się tylko snuć - i z tej nudy przychodzą im do łbów różne głupie pomysły. Najwyższy czas im zatem pomóc wrócić do etosu solidnego pracownika fizycznego (skoro widać im to nie wychodzi), tak, aby reszta społeczeństwa mogła ich zacząć za coś szanować ;)