avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87401.11 kilometrów - w tym 3400.34 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Klasyczna pętelka i nie tylko

Piątek, 1 listopada 2019 · dodano: 01.11.2019 | Komentarze 8

Aktywne;) Święto Zmarłych!:

Rano z M. i psem na istny marszobieg po lesie - prawie 8 km-ów.

Po południu klasyczna pętelka rowerowa: mimo dość silnego wiatru z SE, a więc przeważnie bocznego, jechało się nie najgorzej, co też przełożyło się na przyzwoitą średnią. I nawet jeden prawdziwy kolarz chciał być miły i mnie doganiając po drodze pochwalił za tempo i zaprosił na... wyścigi :-O - taa, na Meridzie z sakwami :D
Przy okazji odkryłem, że dzisiejsza trasa nie zawiera ani jednego cmentarza po drodze, więc i problemów z samochodzistami nie było :)

A już po ciemku czterokilometrowy spacer - tym razem tylko z M. na cmentarz.

Żeby tak codziennie było Święto Zmarłych, ech!

EDIT: a wieczorem kolejny marszobieg z piesem na dystansie 4.70 km-a. Pies jest (w przeciwieństwie do mnie;) nie do zdarcia!

| 17:33 niedziela, 3 listopada 2019 | linkuj Lubię takie okna na inny świat :)
| 05:28 niedziela, 3 listopada 2019 | linkuj Wspaniała, mająca tajemniczy charakter, fotka drewnianej okiennicy :)
| 23:15 sobota, 2 listopada 2019 | linkuj Raczej ja go pilnuję, bo on - wszystkich, a jego - wszystko interesuje. Na moment potrafi zwiać, ale na dłuższych go bez problemu doganiam bijąc kolejne swoje rekordy w biegach w traperach na 10, albo 20 metrów ;)
| 20:30 sobota, 2 listopada 2019 | linkuj Brawo :) No i najfajniejsze - pies się pilnuje bez smyczy!
| 16:23 sobota, 2 listopada 2019 | linkuj A dziś dla "odmiany" prawie psich 12 km-ów na raz, głównie biegiem: https://www.relive.cc/view/v8qV1pPPd36
Pies nadal chce biegać, ja (od)padłem.
| 23:22 piątek, 1 listopada 2019 | linkuj Pięknie!!!!! :) Życzę więc, żebyście razem padali na - bez obrazy - pyski jeszcze kolejne 10 lat! :)
| 22:53 piątek, 1 listopada 2019 | linkuj Psisko się zachowuje, jakby miał rok, a nie 10 lat (które wg chipa skończy w grudniu). A ja mam wszystkie możliwe mięśnie biegowe ponaciągane, bo dziś z łącznie 14 km-ów spacerów: co najmniej połowę nie to, że przetruchtał - ale przegalopował! A ja - rzecz jasna (częściowo na smyczy;) - za nim!
| 22:48 piątek, 1 listopada 2019 | linkuj Faktycznie, niemal jak u mnie, tylko żaden kolarz mnie nie zapraszał, bo wszyscy albo byli na grobach, albo stwierdzili, że za zimno :)

Albo mi się wydaje, albo u Tobiego ogon wędruje coraz bardziej w górę. Sądzę, że mi się nie wydaje :) Super!