• Kalorie 1965kcal

Sadzenie choinki w Alusiowym Lesie

Sobota, 8 lutego 2020 · dodano: 08.02.2020 | Komentarze 7

Korzystając z kolejnego pięknego i jeszcze cieplejszego niż wczoraj dnia wybraliśmy się z M. (M. autem z tatą i naszą świąteczną choinką) na działkę do Alusiowego Lasu, by posadzić iglaka - co ma smętnie gubić igły w chałupie, jak może się przyjmie korzystając z tegorocznej wiosny zimą!

Oprócz zajęć ogrodniczych przespacerowaliśmy się z działkowymi pieskami po polach i zagajnikach korzystając ze słońca - i już musiałem wracać. Podczas powrotu poszukiwanie częściowo nowej trasy zakończone błotną porażką, więc zamiast babrać rower zatoczyłem dodatkowo kilometrowe kółko.

Wiatr dziś wiał silniej niż wczoraj i był z SSW, więc w jedną stronę pomógł, a w drugą - poprzeszkadzał. Mimo to ze średnią wyszło lepiej niż wczoraj, co cieszy. Jutro kolejny, niestety ostatni już dzień przed zapowiadanym załamaniem pogody, więc tym bardziej grzechem będzie nie skorzystać zeń rowerowo :)

| 15:01 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Posadzona po sąsiedzku z taką, co ma ponad 30 lat - bo co ma zasięgać wątpliwych rad u jakiejś rok starszej smarkaterii ;)
| 14:32 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Może starsza koleżanka, podzieli się z nową choinką swoim doświadczeniem - podpowie w którą stronę najlepiej zapuszczać korzonki, gdzie są wody gruntowe, a gdzie najsmaczniejsze sole mineralne.
| 00:25 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Pięknie :) Polskie realia matką wynalazku :)
| 22:37 sobota, 8 lutego 2020 | linkuj Pomysł pracowników albo wolontariuszy. Dzięki temu latem klatki są bardziej zacienione, a zimą drzewka dodatkowo chronią przed wiatrem.
U nas z kolei choinki zbierało hospicjum dziecięce, by nie wydawać potrzebnych, acz ograniczonych środków na sadzonki do ogrodu wokół placówki. Też pięknie :)
| 22:06 sobota, 8 lutego 2020 | linkuj Genialne :) Domyślam się, że pomysł nie miał wsparcia Ministerstwa (wyżynania) Środowiska.
| 21:47 sobota, 8 lutego 2020 | linkuj To już druga choinka - pierwsza, jeszcze z alusiowych czasów się przyjęła, może i z tą się uda.
Ale najfajniejsza inicjatywa choinkowa to ta jednego ze schronisk dla zwierzów (nie pamiętam którego) - można przekazać choinkę, by zwierzęta miały cień latem :)
| 21:26 sobota, 8 lutego 2020 | linkuj Fajna, kwitnąca (oby!) inicjatywa :) Aluś już dopilnuje w pieskich niebiesiach, żeby się udało!