• Kalorie 2071kcal

wROGOWIE suckcesu ;)

Czwartek, 13 lutego 2020 · dodano: 13.02.2020 | Komentarze 8

W Rogowie dziś byłem ;) - ale nim o tym - wczorajszy półmaraton chodzony wokół Łagiewnickiego Lasu. Niestety - nadal bez psiego towarzystwa.

A dziś celem (już rowerowym) były Lisowice i Rogów (skąd powrót ŁKĄ). Kierunek determinował rzecz jasna kolejny dzień wichru - niby wiało z W i SW, ale ledwo połowę drogi rzeczywiście pomogło - reszta to miasto (w tym dzisięciominutowy zakwit na rogatkach na Malowniczej) oraz nie do końca optymalny kierunek jazdy. W Lisowicach nadal rozbebłane coś, co zwie się oficjalnie Projektem Lisowice - i słusznie (że się tak zwie). Przez ostatni rok zmieniło się tam głównie to, że ponownie jest w stawach woda. Normalnie Sukces przez duże suck ;)

A z Rogowa ciapągiem na Fabryczny i rowerem do domu - w sumie to się bardziej dziś zmachałem, niż to wszystko było warte, ale  przynajmniej ładnie słoneczko świeciło :)

| 08:14 piątek, 14 lutego 2020 | linkuj Sosenka pochyla się nad ławkostołem, a Merida w zadumie pochylona - bo to bramy ułomki na opuszczony cmentarzyk ewangelicki..
| 05:16 piątek, 14 lutego 2020 | linkuj Z półmaratonu chodzonego interesująca fotka "zakręconego" drzewa, które pochyla się nad koszem i nad... (no właśnie, co to jest za konstrukcja?) :)
Z wycieczki rowerowej same "uśmiechnięte" fotki, tylko ta z Meridą spoglądającą w stronę historycznego słupka od bramy wywołuje zadumę.
| 22:17 czwartek, 13 lutego 2020 | linkuj Tego się trzymamy.
| 22:13 czwartek, 13 lutego 2020 | linkuj No i ostatnie zdanie najważniejsze :)
| 22:07 czwartek, 13 lutego 2020 | linkuj Zdrówko najważniejsze, niezależnie od stworzenia.
U psiska trochę pooperacyjnych komplikacji skutkujących powrotem do pełnego zdrowia dopiero w granicach miesiąca :( Ale wyniki badań są na ten moment zadowalające :)
| 22:04 czwartek, 13 lutego 2020 | linkuj Są drzewa, jest miś, a co najważniejsze - jest znów rower. Jak na moje - prawie komplet :)

Prawie, bo oczywiście niech psina jak najszybciej wraca do pełni zdrowia.
| 22:04 czwartek, 13 lutego 2020 | linkuj Może tu chodzi o walory zdrowotne błota?
| 22:01 czwartek, 13 lutego 2020 | linkuj Ostatnio padało, to może dlatego jest woda.

To ja tak od ponad roku co przejeżdżam przez Mszczonów, sprawdzam czy już skończyli skończyli skwerek z placem zabaw... ale rozbebłali i od roku nic się nie dzieje.