Pętel-TKA ;)

Czwartek, 20 lutego 2020 · dodano: 21.02.2020 | Komentarze 4

Zaległy wpis z dnia wczorajszego, który mimo urlopu miałem tak zalatany, że nie było na nic czasu. Ale po kolei (kolej też była;):

Z samego rana pognałem metodą pieszo-tramwajowo-pieszą do Zgierza z półprywatną wizytą do Miasta Tkaczy w Zgierzu. Po terenie oprowadziła mnie sama pani dyrektor, a ponieważ znamy się z różnych imprez branżowych, spotkanie okazało się pożyteczne z różnych względów, bo spraw do omówienia w związku z sytuacją bieżącą było co niemiara. Nie wdając się w szczegóły - u nas zmiany (wiadomo) - na gorsze, u nich - na lepsze. Widać - jednak resztki równowagi w przyrodzie zawsze muszą być zachowane :)

Powrót ze Zgierza tym razem metodą pieszo-kolejowo-pieszą - a ponieważ pogoda wydawała się być (w przeciwieństwie do prognoz na najbliższe dni) jaka-taka, więc po krótkim odsapie sio na rower - bez kombinacji, najklasyczniejszą Pętelką. Gdy wyjeżdżałem zaczęło trochę kropić, ale na szczęście szybko przeleciało - jednak wiatr, teoretycznie umiarkowany z W, w rzeczywistości wiał z... góry. I jak to czasem bywa - w żadną stronę nie pomagał, za to dociskał do ziemi. Jechało się więc na granicy przymusu wewnętrznego i nic ze średnią więcej nie można było zrobić, niż z załączonych danych wynika. Ale co zrobić - jak nic nie można zrobić.

A po powrocie jeszcze pieszkom (precz z płatnymi środkami masowego rażenia!) w obie strony na cotygodniowy kurs przewodnicki do Gminy Żydowskiej. Łącznie więc per para-kulos nie licząc roweru wyszło od rana ze 20 km-ów.

A tu Relive z Pętelki - ale najpierw są w nim ujęte zdjęcia z Miasta Tkaczy, bo nie miałem pomysłu, gdzie je wkleić - zatem... T.K..A-My! ;)

| 21:52 piątek, 21 lutego 2020 | linkuj Wolę Tkaczy od ...kaczy ;)

Faj(ans)owe te figurynki!
| 21:38 piątek, 21 lutego 2020 | linkuj Z tym wiatrem potwierdzam z innego województwa - kręciło koszmarnie.

Świetne te T.K..A-My! Lepsze takie KWA niż polityczne, zdecydowanie.

A ja dziś z radia dowiedziałem się o świetnej wystawie w Szamotułach o nazwie "Chwała Pacykowianom!". Wbrew pozorom nie chodzi znów o polityków, ale o przedwojenną fabrykę figurek z fajansu. Pięknych, oryginalnych... Mam nadzieję, że zdążę zwiedzić.

| 15:57 piątek, 21 lutego 2020 | linkuj Znam i lubiam :) "Dyżurna" piosenka imprezowa w starych, dobrych czasach :)
| 15:53 piątek, 21 lutego 2020 | linkuj Ładny dystans wycieczki z wiatrem wiejącym z góry - czterdzieści i cztery, pełen symboliki!
A propos jednego z Twoich zdjęć, przypomniało mi się to dzieło: