Nie ma Różycy bez Koluszek!

Poniedziałek, 24 lutego 2020 · dodano: 24.02.2020 | Komentarze 8

Dziś w planach była Krowa z Potężnymi Wiatrami (a przynajmniej jej część - od: Ozorków - do: Rogów;), ale na to trzeba było ruszyć raczej rano, a po nocy z wielkim deszczem wszystko wciąż jeszcze ociekało. Dałem sobie zatem z Krową siana i ostatecznie poleciałem sobie do Różycy przez Koluszki, skąd tradycyjnie już wróciłem sobie ŁKĄ do Uci - tym razem na Fabryczny - a stąd do domu.

Niestety - prawie połowa całości trasy to przedzieranie się przez miasto, co znacząco odbiło się na średniej. A kilka odcinków przy bocznej wichurce z W także nieco dało do wiwatu. Najważniejsze jednak, że w ogóle udało się dziś pojeździć - a Krowa nie zając i nie ucieknie.

A poniżej jeszcze wklejam dwa Psacery - nareszcie z prawdziwego zdarzenia, bo po lesie - z sobotyniedzieli. Tobik przeszedł łącznie prawie 14 km-ów i strasznie się zasapał, ale dał radę. Brak palca w niczym mu nie przeszkadza, gorzej z formą - ale to stopniowo poprawimy w najbliższych tygodniach :)

Wódz Tobik Wielki Głód ;)

| 10:14 czwartek, 27 lutego 2020 | linkuj Faktycznie, a nawet pół tora, bo koleją wracałem przedprzedwczora ;)
aard
| 08:32 czwartek, 27 lutego 2020 | linkuj O, mamy tyle samo kilometrów przejechanych w tym roku! :)
(bo ja dziś rano przejechałem jeden :p)
| 21:30 poniedziałek, 24 lutego 2020 | linkuj Znam ten motyw - klika się serię, może któreś wyjdzie :)
| 20:57 poniedziałek, 24 lutego 2020 | linkuj Powolutku do przodu. A Tobikowi wręcz nie sposób zrobić zdjęcia z bliska, żeby się nie wiercił, więc ostre foto to ewenement - to blo robione bodaj 6 razy - no to nie mogłem nie wrzucić takiej rzadkości ;)
| 20:48 poniedziałek, 24 lutego 2020 | linkuj Same pozytywne wieści. Tylko się cieszyć.
| 20:46 poniedziałek, 24 lutego 2020 | linkuj Wszystko co najlepsze w jednym - psia twarz (dziękuję za zdjęcie na BS!), rowerowanie, a do tego jeszcze dobre wieści, zdecydowanie nie wyssane z palca! :)

Fajna ta "profilowa" fota z Relive, gdy Tobik zerka tam, gdzie kuc :)
| 16:28 poniedziałek, 24 lutego 2020 | linkuj Tobik dziękuje i macha łapą :) To drzewo przypomniało mi film dokumentalny, w którym okazuje się, że origami naśladuje naturę (np. spiralny kształt ziaren w szyszce) i w ogóle cały Wszechświat może być origami z ciemnej materii, na której zgięciach grupują się galaktyki.
| 16:22 poniedziałek, 24 lutego 2020 | linkuj Ładnie pojechałeś, wiatrowi się nie dałeś :)
Piękna fotografia Tobika :)
Zadziwiające to drzewo z rozerwaniem w kształcie rombu...