Jambór w te i nazad

Niedziela, 15 listopada 2020 · dodano: 15.11.2020 | Komentarze 8

Jednodniowy wyskok na działkę klasyczną, krótszą trasą w celach gospodarskich, czyli celem ostatnich porządków przed zimą oraz z nadzieją na jakieś późnojesienne grzybki.

I owszem, na samej działce była jedna kurka i aż 14 dorodnych sitaków! Niestety, wszystkie do cna robaczywe...

Potem jeszcze szybki spacerek nad rzeczkę (zdobycz: jeden maślak) - ponadto nad rzeczką, jak to nad rzeczką...

...i już trzeba było, ze względu na krótki dzień zbierać się z powrotem. Część jazdy powrotnej w towarzystwie Kol.aarda, który dołączył w Chechle. Potem pochechłaliśmy pod Pabianickie Górki - i pożegnaliśmy się już w mieście, a ja po drodze jeszcze wstąpiłem na sekund pięć do mamy po kolejną porcyjkę gołąbków :)

Cały dzień piękne słońce - w drodze na działkę oślepiało, więc wcale nie takie piękne, a dodatkowo łzy wyciskał wiatr z S, więc nie była to jazda, tylko deptanie kapuchy. Powrót już znośniejszy i nawet na upartego bez problemu dokręciłbym do stówki, ale nie chciałem wracać po zmroku - a jaka jest długość dnia w listopadzie - wiadomo. W każdym razie całość licząc z działkowaniem i spacerowaniem zamknęła się w 6,5 h.

A kalorie podaję za Stravą, którą przeliczyło z kolei Endo. Nie pytajcie, przyjmijmy, że dziś Strava była naprawdę wysokokaloryczna ;D

| 08:56 poniedziałek, 16 listopada 2020 | linkuj Dziękuję :)
| 05:05 poniedziałek, 16 listopada 2020 | linkuj Wycieczka, średnia, relacja i fotki na medal!
| 23:08 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Działka winna być leśna, by obecność na niej nie była obleśna :)

Co do parowania i gór, to pięknie to czasem wygląda :) Dobrej!
| 23:06 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Mi się działka zawsze kojarzyła tylko z kopaniem, sadzeniem, koszeniem. Błeee :( A że ćpunem nie byłem nigdy, to cieszy mnie, że ona kogoś cieszy :)

Sumowanie pięćdziesiątek jest jak porównywanie Karkonoszy do Alp - tu i tu góry :)

Dobranoc! :)
| 22:48 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Jakby tak sparować Twoje pięćdziesiątki - to miałbym się miał z pyszna ;)

Działka to obowiązek (patrz: dziś), ale i przyjemność (patrz: większość tegorocznych wyjazdów). I gdyby nie to, że stoi tam "Buda a''la Chata", to pewnie bym przez cały rok jeździł za każdym razem na dni kilka. Ale przy plus pięciu i wilgotności pewnie z 95% w środku to można, mimo ciepłego śpiwora dostać ogólne lumbago, ischias, podagrę - i globus.
| 22:37 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj U mnie dwie, więc wygrywasz :)

Dobra działka to jest to, jakby powiedział poseł Marzec :)
| 21:57 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Chyba z tłustymi, wysokokalorycznymi robalami te grzybki ;)

To właśnie rzeczka niegdyś zadecydowała, że działka jest tam, gdzie jest :)

A prawie setka to zawsze kilka kilometrów więcej w tym marnym roku - a tych setek (pełnych) w 2020 było raptem trzy.
| 21:20 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Strava być może wliczyła konsumpcję i spalanie grzybków już na zaś :)

Fajny klimacik nadrzeczny, lubię takie. No i graty za prawie stówę.