avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87397.41 kilometrów - w tym 3400.34 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Pętelka Grunwaldzko-Książęca

Poniedziałek, 1 marca 2021 · dodano: 01.03.2021 | Komentarze 4

Nazwa owej klasycznej dla kierunku NW pętelki brzmi dziś dumnie, ale to dokładnie ta sama pętelka, którą ukręciłem ostatnio w grudniu;) Przy okazji mogłem porównać pomiary poprzednie (z TomToma) i obecne (Strava). Wyszło bardzo podobnie, co jest pocieszające - również w kwestii średniej, która ostatnio szwankowała. Dziś też, choć już zdecydowanie mniej: podniosłem bowiem siodełko o jakiś centymetr, co, jak mawiają skoczki narciarskie "zmieniło pozycję dojazdową" - w ten sposób (przynajmniej częściowo) odkryłem, czemu ostatnio tak beznadziejnie się jeździło - otóż po zmianie opon obniżyły mi się tyły, co sprawiło, że pod innym kątem pedałowałem. Centymetr niby nic - a zwłaszcza pod górki robi różnicę.

A sama trasa to na zamiejski początek Grunwald ;)

Potem Zgniłobłotniste Stawy

I aleją do Bełdowa

I dalej do Krasnodębów, gdzie Bzura płynie z wolna

A następnie Księstwostradą ;)

I przez Zgierz (a jak!) do domu.

Szaro, buro i ponuro (co widać doskonale na fotkach) i dość chłodno (na postoju nawet zimno), ale wiatr na szczęście umiarkowany (z SW) - dawał żyć. Więc w sumie fajnie :)

| 22:56 poniedziałek, 1 marca 2021 | linkuj Ja od początku miałem wszędzie daleko, płasko - i bez rzeki oraz jeziora - jak sama nazwa wskazuje ;) To wszystko trochę tak, jakby urodzić się w bawełnianym zagłębiu nad byłym Jeziorem Aralskim ;D
| 22:50 poniedziałek, 1 marca 2021 | linkuj :D

Czesi i Szwedzi - cholera, musiałeś mi przypomnieć, że miałem tak blisko, a i tak się źle urodziłem? ;)
| 22:14 poniedziałek, 1 marca 2021 | linkuj Czyli jeszcze ze mną i Meridą (razem mamy chyba ze 100 lat!) nie tak źle :)

Grunwald jak Grunwald - ja do dziś boleję nad tym, że Czesi i Szwedzi mając słuszną strategię wybrali na przestrzeni dziejów taktykę wprost okropną!
Gdyby nie to, to mielibyśmy tyle lasów, że nie zdołalibyśmy nijak tego piwa wypić! ;)

Z siodełkiem może jeszcze trochę wkrótce powalczę - byle mi się sztyca nagle nie skończyła podczas jazdy, bo - jak mawiał Azja Tuhajbejowicz: "Palenie szkodzi zdrowiu!"
| 22:09 poniedziałek, 1 marca 2021 | linkuj Strava przekłamuje w temacie średniej około kilometra na godzinę. Zegarek minimalnie mniej, więc pozostaje dobry licznik. Tylko że tych również brak od kiedy Sigma zeszła na p...isy :)

Ten Grunwald jakiś smętny. A w sumie im dłużej żyję w Polsce, tym bardziej żałuję, że został wygrany :)

Oj tak, siodełko potrafi zrobić cuda. Zawsze lepiej się jeździ z kolanem poniżej ucha :)