avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87299.74 kilometrów - w tym 3399.97 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

MikroUć serwisowa

Środa, 7 kwietnia 2021 · dodano: 07.04.2021 | Komentarze 4

Do trzech razy sztuka: serwis otwarty, poluzowany pedał... nadal poluzowany, bo nic się z tym nie da zrobić. No trudno. Grunt, że zdążyłem między dwiema tęgimi śnieżycami, choć wietrzysko przy tym niemiłosierne. Srogi ten kwiecień - przynajmniej na razie.

| 12:12 czwartek, 8 kwietnia 2021 | linkuj Z poważniejszych to Mery już 2 razy miała ramę spawaną.
| 11:49 czwartek, 8 kwietnia 2021 | linkuj Ja miałem odwrotnie z pedałem - zacinał mi się czasem i musiałem go poruszać nogą i przepchnąć, aż w końcu zaczynał działać normalnie (dało się to robić bez zatrzymywania). Zdarzało się to co jakiś czas, ale potem zapominałem że mam kupić nowe pedały... w końcu zauważyłem, wyryty łuk na korbie, bo okazało się że blokował się o nią. W końcu pedałów i tak nie kupiłem, a jak oddałem do serwisu, to zdziwili się że można tak zmasakrować rower... korba to była jedna z wielu rzeczy, było tego dużo - np. urwana przerzutka (główny powód serwisu - jakiś badyl mi się wkręcił, nie po raz pierwszy, w ten sam sposób pourywałem wcześniej obydwa błotniki, może powinienem znowu zamontować, lepiej urwać błotnik niż przerzutkę), do tego bagażnik z rurką przetartą prawie do połowy,gdzie poza tym puściło parę spawów i światełko mi zostało w ręku (zresztą i tak miałem wymienić na solidny, teraz czekam aż przyjdzie przesyłka) i inne w tym stylu.
| 18:43 środa, 7 kwietnia 2021 | linkuj Cena jest sprawą drugorzędną wobec elementu ewentualnego zaskoczenia gdzieś na trasie ;)Ale spoko - póki tylko jest luz - to luz!
| 18:39 środa, 7 kwietnia 2021 | linkuj Póki nie odpadnie, pewnie da się jeździć. Na szczęście to jeden z najtańszych elementów roweru, który może się spieprzyć :)