avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Wietrzna mikropętelka DoKlęSk

Wtorek, 4 maja 2021 · dodano: 04.05.2021 | Komentarze 4

Każda Pogodynka mówiła dziś jedno i to samo:
"- Będzie wiać, nie jedź, a jeśli już - to w jedną stronę i wracaj pekapem, bo płuca wyplujesz i średnią sobie przy okazji zdewastujesz!"
"- Ojtam, ojtam" - obiecał dziarsko Huann i poooojechał! Na szczęście lata doświadczeń sprawiły, że już po kilkunastu kilometrach nadzwyczaj przyjemnej jazdy ze średnią 27+ zaświtała mu we łbie... myśl. Coś tak jakby "Aaaale trzeba będzie jeszcze wrócić? :-O".
No właśnie.
Reszta była miauczeniem - pod górkę i pod wichurkę, a potem kostropatymi asfaltami i terenowo lasem, bo inaczej już bym chyba się nie dowlókł. Wrażenia zmęczeniowe jak po dobrej setce plus - laboga, co z tą formą?... :/

Trasa - TU. Fotki szare (DobroStaw), bure i ponure (ArturówStaw) - poniżej.

| 17:08 środa, 5 maja 2021 | linkuj Jak pogodynki zgodne, to przynajmniej człowiek nie ma złudnej nadziei ;-)
| 21:24 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj Próbowałem kilka razy z wiatrem, a potem pod. Najczęściej wtedy pojawiał się nigdzie niezapowiadany deszcz, więc próby odpuściłem :)

W sumie ciekawe czy od miasta Poznań dałoby się wyciągnąć jakieś materiały promocyjne. By mi pasowały do niebieskich barw, w których najczęściej kręcę :)
| 21:02 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj To "tylko" herb (w dodatku już ściochrany) - ale nawet jak nosiłem swego czasu koszulki z logo miasta, to jeszcze prawie musiałem być wdzięczny "czynnikom rozdającym", że się załapałem. Nie ma to jak Dział (Auto)Promocji ;)

No to nie pozostaje nic innego, jak zrobić raz na odwrót - w najgorszym razie wyjdzie na to samo ;)
Ja, jakbym pojechał najpierw pod wiatr, to nawet z wiatrem bym się już mógł wyłącznie dowlec. Albo i nie.
| 20:59 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj Widzę reklamę Łodzi na sztycy. Powinni Ci płacić w zamian za serwisy :)

Ja nie jeżdżę z wiatrem, żeby wracać pod niego. Mam za słabą psychę :) Problem w tym, że jak jadę pod wiatr, to najczęściej wracam też pod wiatr...