Pętelka z wypustkami

Piątek, 11 czerwca 2021 · dodano: 11.06.2021 | Komentarze 8

Z nowym napędem w stare rewiry, wzbogacone o skoki w boki tu i tam, by wyszła pięćdziesiątka plus.

Na początek popełniłem błąd taktyczny: przy wietrze z N powinienem był kręcić trasę na odwyrtkie. Efekt końcowy: ponieważ pierwszy odcinek (do Stryjkowa) był generalnie z górki pod wiatr, więc nie do końca wykorzystany prędkościowo; drugi - ze Stryjkowa do Szczawina (płasko) to głównie pola i boczny wiatr, który mnie zmęczył, powrót (zazwyczaj pod górki) z wiatrem, ale co z tego, skoro już byłem zmachany? Nic to: napęd już "przetarty", jutro też jest dzień - a ponieważ jutro też MODERN-izacja nr 2 ramienia, więc co mnie nie zabije, to... jeszcze pojeździ ;)

Z-dzisiowe fotki po-drożne:

Pierwszy postój - kamień Piotrowiczowej przy nowym asfalcie koło Dobrej

Jedna z nowych, jeszcze gorących "Dobrostrad"

"Czerwone Maki pod Lasem Szczawino" ;)

Popas na skraju Szczawińskiego Lasu

"Młyn i krzyż". I młyn :)

Powrót pod górki

Samotnik po czterdziestce ;)

| 11:53 sobota, 12 czerwca 2021 | linkuj Jako alergik postawiłem na oddalenie ;)
| 10:55 sobota, 12 czerwca 2021 | linkuj Potrzebna do tego kwadratura koła ;-)

Ja myślę, że jakby zrobić zbliżenie to byłoby tam jeszcze drugie tyle kwiatkó... a nawet trzecie i czwarte.
| 10:45 sobota, 12 czerwca 2021 | linkuj Kółka graniaste, terenowo-asfalciaste.

Bo to minikwiatkowycieczka w wersji czerwcowej.
| 10:19 sobota, 12 czerwca 2021 | linkuj Może te wypustki to nibynóżki? Nooo, w przypadku rowerowym, to minikółka ;-)

Ja oprócz czerwonych maków widzę jeszcze białe rumianki (lub margerytki) i szczyptę niebieskich chabrów ;-P
| 21:50 piątek, 11 czerwca 2021 | linkuj U mnie po raz pierwszy (i dotąd ostatni) zwariowała właśnie po szczepionce - wg niej przeleciałem lotem koszącym nad trybuną ŁKS, przeciąłem po prostej ogrodzenie ścisłego rezerwatu przyrody i sześciokrotnie zawróciłem kołując nad leśną częścią parku, nim znów znalazłem się na swojej trasie :D
| 21:42 piątek, 11 czerwca 2021 | linkuj Strava wariuje sama z siebie :)
| 21:18 piątek, 11 czerwca 2021 | linkuj W Polsce w takiej sytuacji to zazwyczaj Samotnik koło osiemdziesiątki ;)

Fajny napęd - taki srebrny! :D

A dzięki, oby tylko Strava nie zwariowała od chipa tak, jak to było za pierwszym razem ;D
| 20:42 piątek, 11 czerwca 2021 | linkuj Raczej samotnik przed czterdziestką, inni mają zakaz :)

Fajnie mieć nowy napęd... Też kiedyś będę miał takowy! :)

Powodzonka w drugiej turze modernizacji. Ja poczekam na swoją, pffff...(izer), jeszcze około trzech tygodni.