avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87017.39 kilometrów - w tym 3397.57 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Mikropętelka miejsko-leśna

Wtorek, 22 marca 2022 · dodano: 22.03.2022 | Komentarze 6

Dziś troszkę silniej wiało (z SE) - i wręcz marcowy upał, więc skryłem się nieco w lesie (a wcześniej wśród zgierskich opłotków) przed wiatrem i słońcem. Mimo krótkich gatek (witaj wiosno!) i najcieńszej polarowej bluzy i tak było to jak dla mnie na granicy zbytniego ciepełka. Po drodze mijałem rowerzystów w czapkach, kurtkach, rękawicach... Rany, ja nawet zimą bym się w czymś takim ugotował! Chyba, że bym nie pedałował, tylko stał w miejscu.

Średnia (zwłaszcza jak na jazdę częściowo bezdrożami, a częściowo zgierskimi dziurkorkami) znów dość przyzwoita - na uwagę zasługuje dzisiejszy Vmax zrobiony z górki przy tylno-bocznym wietrze: byłby jeszcze lepszy, gdybym nie musiał hamować w połowie zjazdu - drogę zagrodził mi autobus, hmm... miejski. To znaczy ze Zgierza - no bo skąd? :P
Ale jednak co nowy napęd, to nie stary!

| 22:06 wtorek, 22 marca 2022 | linkuj @Meteor - mnie tak nie bierze, nawet jak jadę na rowerze!

@Trollking - wzorzec + górka = Vmax!

Zgierz ma jednak jakieś zalety - np. barwy ;) Ale, że Krzyw(i)e (C)hełmy - to i ulica, jak Ukraina - trochę Niecała...
| 21:59 wtorek, 22 marca 2022 | linkuj Fałmaks na maksa! Moja szkoła :)

Co się dziwić - "sezon" idzie. Ci sami, którzy zakładają kożuch przy plus kilkunastu, niedługo opanują serwisy. Dobrze, że zdążyłeś przed :)

Fajna ta ulica Niecała. Całkiem dosłowna :)
| 21:49 wtorek, 22 marca 2022 | linkuj Ja musze wyciągnąć krem do opalania, a dziś wygrzebałem pomadkę do ust, bo trochę się schlastaliśmy na słońcu i wietrze.
| 21:44 wtorek, 22 marca 2022 | linkuj @Bitels - dzięki, następnym razem jak jednak zechcesz opublikować Vmax, to daj cynk - górka raczej się nie zmniejszy ;)

@Meteor - jutro ryzyk-fizyk: wybywam w krótkim nogawku na cały dzień, trzeba korzystać ze słońca, skoro już tak musi nadawać!
| 21:38 wtorek, 22 marca 2022 | linkuj Uhm, przygrzało dzisiaj, to fakt. Taka pogoda jest zdradliwa, bo na słońcu gorąco, ale w cieniu jednak trochę ciągnie chłodem... Ja tam muszę uważać żeby mnie nie przewiało, toteż jestem opoakowany w miarę szczelnie, ale cienkimi rzeczami (typu kominek i to ten zużyty, czyli cieńszy na łeb, czy najcieńsze rękawiczki - żeby mnie potem w stawach nie łupało). Ale zatrzymywania na słońcu należało unikać, bo można się było zagotować.
| 20:00 wtorek, 22 marca 2022 | linkuj Gratuluję Vmaxa :)
Mój Vmax nie nadaje się do publikacji :)