avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87017.39 kilometrów - w tym 3397.57 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

• HRmax 179 (100%)

Wietrzny Jambór w te i nazad

Środa, 23 marca 2022 · dodano: 23.03.2022 | Komentarze 4

Oj, złomotało mnie dziś niesłychanie - i nie była to wina odległości, tylko cholernego wyżowego wietrznego gniota, co gniótł, przygniatał i tłamsił resztki sił - z każdej strony, a głównie jak to przy wyżu - od góry.

Teoretycznie miało być fantastycznie: wiosna w pełni, nowy napęd, jazda na działkę i z powrotem, a w międzyczasie sprzątanie gałęzi po zimie i spacer nad rzeczkę. I wszystko to było - oprócz fantastycznie. Już po pierwszych 20 km-ach jazdy siłą woli powstrzymałem się, by nie zawrócić do domu, ale prognozy mówiły, że wprawdzie na działkę pod wiatr, za to powrót już przy bocznym, może nawet tylno-bocznym. Owszem - gdy jechałem w jedną stronę na południe i zachód, wiatr zaprezentował idealnie trafiony w mój pysk wycinek róży wiatrów - najpierw dmuchając z S, a potem stopniowo przechodząc na SW i W. Gdy wracałem na północny wschód - z W zmienił się na NW i nawet N. No i, jak już wspominałem gniótł do asfaltu: żadna lemondka by nie pomogła. Średnia i Vmax zatem dziś równie zmiętolone, jak ja.

A poza tym bardzo miły, choć krótki (z braku czasu) spacerek nad rzeczkę - oczywiście w ramach wyzwania "Maraton dla Ukrainy". Lecz nie ma tego złego: teraz nie spojrzę na Mery chyba kilka dni - ale za to będę mógł nazbierać więcej "pomocowych" kilometrów pieszkom. Może znów jakiś niezobowiązujący półmaratonik po lesie się trafi? :)

| 20:06 czwartek, 24 marca 2022 | linkuj Żadna górka tak nie wymęczy jak wiatr.
| 19:52 czwartek, 24 marca 2022 | linkuj Jak mnie czasem kusi jechać pod wiatr, by po nawrotce mieć z wiatrem... to staram sobie to wybyć z głowy, bo wiatr często potrafi zawrócić razem ze mną ;-) Ale cóż, czasem jak jest już konkretna trasa, to się nic na to nie poradzi.
| 22:51 środa, 23 marca 2022 | linkuj Dzięki, nie było letko!

Zbiórka nadal biegowa, ale nawet zwykły spacer można zapisać jako bieg - i się w ten sposób dołożyć.
| 22:48 środa, 23 marca 2022 | linkuj Gratuluję marcowej, choć nie wymarzonej stówki :)

Wiatr w tę i z powrotem korzystny to oksymoron.

No i brawo za kontynuację zbiórki. Ja czekam na wersję rowerową. Chyba że coś przeoczyłem.