avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87397.41 kilometrów - w tym 3400.34 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Mikropętelka miejsko-leśna

Czwartek, 5 maja 2022 · dodano: 05.05.2022 | Komentarze 6

Takie tam cośtam powstałe w wyniku połączenia z jednej strony lenistwa rowerowego, za to z drugiej jednak potrzeby nie całkowitego zgnuśnienia ;) Zrobiło się wręcz gorąco, miało wiać z SW, a wiało (na szczęście niezbyt silnie) z E, więc tak w ogóle powinienem toto kręcić na odwyrtkie ;p Przygód po drodze brak, w mieście korki popołudniowe, a nad Arturówkowymi Stawami w lesie podczas odpoczynku na ławeczce przysiadł się mały Ukrainiec z pobliskiego ośrodka wypoczynkowego, w którym teraz kwaterują. Chciał dychę na lody, ale niestety nie miałem - chwilę pogadaliśmy polsko-ukraińsko-rosyjską mieszanką językową: był z Równego na Wołyniu, a jego dom został zbombardowany przez ruskich. Może tylko tak gadał, bo miał nadzieję na te lody, a może rzeczywiście tak było - tak, czy siak - smutno.

| 18:32 wtorek, 10 maja 2022 | linkuj Niezbyt często jadam, więc niespecjalnie orientuję się w cenach.
| 18:17 wtorek, 10 maja 2022 | linkuj W lodziarni obok mnie w zeszłym roku lody kosztowały jakieś 4, czy 4,5 zeta za kulkę, tak więc ta dycha to tak na dwie kulki.
| 21:58 czwartek, 5 maja 2022 | linkuj Jakby nie zjadł, to sam bym zjadł. Tak, czy inaczej - same korzyści ;)
| 21:53 czwartek, 5 maja 2022 | linkuj No dobra, jakby zjadł, to bym też uwierzył :)

Mi kiedyś rodacy proponowali, gdy przechodziłem pod barem mlecznym, bon z MOPS-u na obiad za połowę ceny, byle wymienić na pieniądze. Więc jestem wyczulony :)
| 21:49 czwartek, 5 maja 2022 | linkuj Obok był lodowóz z takimi rzemieślniczymi - a one kosztują. Ale gdybym tę dychę miał, to zamiast dawać po prostu bym mu kupił i zobaczył, czy nie ściemnia.

Zieleni już zdecydowanie więcej, choć przypomina to raczej zwykłą połowę kwietnia. No i deszcz bardzo by się przydał: szedł, szedł - i nie doszedł. Niedojda jedna.
| 21:45 czwartek, 5 maja 2022 | linkuj Dycha na lody... Ja wiem, że inflacja, ale bez przesady :) Ja bym nie ufał, tak samo jak Polakowi proszącemu o jedzenie, które przypadkowo kosztuje tyle, ile czteropak :)

Faktycznie, zieleń u Was jeszcze taka mikra. Ale przyjdzie!