Wycieczka Dwumamowa

Środa, 24 sierpnia 2022 · dodano: 24.08.2022 | Komentarze 7

Choć to nie Dzień Mamy = cały dzień z Mamami :)

Najpierw pojechałem rano do swojej, zawieźć jej pewne ciekawe archiwalne dokumenty w wersji drukowanej, które przyszły mailem z USA, a dotyczące historii rodziny. Przy okazji trochę jej chałupę ogarnąłem, więc przyjemne z pożytecznym.

Stąd wczesnym popołudniem pod wiatr do Alusiowego Lasu, czyli mamy M. na małą nibyrocznicową uroczystość - niestety mszalną, więc tyle, co wyniosłem (a właściwie wywiozłem) z tego wszystkiego, to obiadek ;) W samym kościółku było niechcąco przezabawnie, gdyż jedna pani jako żywo śpiewała pieśni mszalne niczym madame Edith z "Allo Allo" - kto oglądał, ten z pewnością tego beczenia nie może pomylić z niczym innym - a ja dostałem takiej głupawy (zwłaszcza jak ksiądz-staruszek z błogim uśmiechem opowiadał o patronie dnia - czyli świętym Bartłomieju, jak go obdzierano ze skóry i odtąd jest patronem m.in. rzeźników), że tylko wspomnienie rzezi, którą w noc świętego właśnie Bartłomieja katole urządzili onegdaj tym nieprawomyślnym sprawiła, że nie zacząłem beczeć - ale ze śmiechu. To by dopiero była uroczystość! :D

A potem już najszybciej jak się dało do domu by zdążyć przed zmrokiem i nadchodzącą ulewą - udało się, choć dziś generalnie jeździło się ciężkawo: dużo miasta, duchota, trochę niefajnego wiatru, Zgierz - a wreszcie spadnięty (choć na szczęście nie zerwany) łańcuch prawie dokładnie tam, gdzie niedawno właśnie go zerwałem. Kto wie - może tam następuje jakaś niezbadana reakcja łańcuchowa?

| 12:28 czwartek, 25 sierpnia 2022 | linkuj Ojtam zbędny szczegół. Pali się tak, czy inaczej? No pali! ;)

Chociaż ja tam nie wiem, od zawsze pozostając wiernym paliwu turystycznemu w kostkach :)
| 12:11 czwartek, 25 sierpnia 2022 | linkuj Taaa... ale warto by przedtem przynajmniej palnik zamontować :-)
| 09:47 czwartek, 25 sierpnia 2022 | linkuj Jak będzie nadal taki upał, to nastąpi samozapłon i nie trzeba będzie nic uczyć ;)
| 05:20 czwartek, 25 sierpnia 2022 | linkuj Też nas czeka wycieczka mamowa, mam przeprowadzić instrukcję obsługi epigazu - miało być dziś, ale jest za gorąco, to znaczy będzie bo póki co przyjemny chłodek po nocnych opadach.
| 05:19 czwartek, 25 sierpnia 2022 | linkuj Oj, wczoraj mimo przyjemnego podeszczowego poranka, popołudniu zrobiło się gorąco i duszno :-/

Ja sobie przypominam, jak byliśmy kiedyś pod Pustelnią św. Jana z Dukli i jakiś ksiądz śpiewał... o rany! Choć księża są znani z fałszowania, że aż uszy bolą, to ten tak fałszował, że to było aż piękne. A podczas zwiedzania cerkwi podczas tego pobytu w Beskidzie, żałowałem że ikony były saute, bez komiksu na klejmach przedstawiającego żywot danego świętego, zwłaszcza lubię męczenników, u których są liczne tortury.
| 21:40 środa, 24 sierpnia 2022 | linkuj To było zabawne :)

Ominąć smutno, bo tam dobry asfalt, a to dobro wyższego rzędu.
| 21:13 środa, 24 sierpnia 2022 | linkuj O mamo :)

"Allo, allo!" w moim rankingu seriali jest bardzo wysoko. Więc też by mi się kojarzyło :) Współczuję.

Coś musi być z tym miejscem - omijaj :)