avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Dziadzio ze speedem i ważnymi linkami

Środa, 25 stycznia 2023 · dodano: 25.01.2023 | Komentarze 9

Dziś wybrałem się piechotką do miasta po nowy nr Wędrownika (m.in. z moim artykulikiem;), a wracając spotkałem po drodze kol. Bitelsa - przypominam zatem o trwającej zbiórce na skuter elektryczny dla Ani!

Na dworze nadal dość błotniście, choć śniegu już tylko nieliczne płaty, ale póki co nie chce mi się błocić Mery, więc tylko podziadowałem dziś w nieco szybszym niż zazwyczaj tempie:

"Przejechane" - 11,25 km-ów
Czas "jazdy" - 20 minut
Średnia prędkość - 33,75 km/h
Tętno maksymalne - 141
Tętno średnie - 121
Spalone kalorie - 140

W ramach dysonansów szybkorowerowo-wolnomuzycznych - w odsłuchu chilloutowa płyta REM "Up". Bardzo ją lubię, mimo, że całkiem nierockowa.

Kategoria 0. NiHilCykl

| 23:58 poniedziałek, 30 stycznia 2023 | linkuj Dzięki! :) Fotki to efekt dwóch dni łażenia w upał w sierpniu. Zatem widoczki w sam raz na taką pogodę, jak teraz :)

W Orientarium byłem, fajne w środku, z zewnątrz typowy "Miś na miarę" (ale nie na miarę malutkiego ZOO). W każdym razie niezależnie od tego, czy chce się obejrzeć Orientarium, resztę ZOO, czy jedno i drugie - bilet jest jeden i to wcale nie tani. Trochę to słabe. Ile drzew pod Orientarium poleciało - nie wspomnę. Tam było kilkanaście dużych, zadrzewionych wybiegów m.in. dla kopytnych. Jak najbardziej powinno było powstać - ale nie wewnątrz ZOO, a na pobliskim byłym poligonie (teren miasta), gdzie jest 10x tyle miejsca, a rosną przeważnie tylko zagajniki samosiejek i krzaki. Nooo, ale tam to nawet miał być swego czasu tor Formuły 1 :D Szkoda, że o kosmodromie nikt nie pomyślał ;)
| 23:50 poniedziałek, 30 stycznia 2023 | linkuj Przeczytane - super, gratulacje :) Tym bardziej, że fotki zielone, ładne i optymistyczne :)

Manufaktura ewidentnie, acz bardzo udanie, skopiowała sukces poznańskiego Starego Browaru. Oby Orientarium nie zepsuło klimatu klasycznego ZOO, jak zrobiło to Afrykanarium we Wrocławiu. Choć pewnie już za późno.
| 00:14 poniedziałek, 30 stycznia 2023 | linkuj I oto jest - PDF do pobrania z artykułem: https://cfk.pttk.pl/wp-content/uploads/2022/12/Wedrownik_2022_na_WWWm.pdf
| 00:30 czwartek, 26 stycznia 2023 | linkuj Dzięki, dam znać jak już będzie. Instytucję odpowiedzialną za "Wędrownika" (a zatem i stronę internetową) obsługują łącznie 4 osoby, z czego jedna księgowa, jeden dyrektor ogarniający wszystko i dwie koleżanki obecnie na urlopach. Także cud, że w ogóle już jest :)
| 00:24 czwartek, 26 stycznia 2023 | linkuj Fotki ładne, a na artykuł czekam, zapewne wkleisz info :)
| 23:53 środa, 25 stycznia 2023 | linkuj Ja autor skromny, w dodatku nie dali mi na koniec do ostatnich poprawek i jest parę niegramotnych zdań, ale co zrobić. PDF-a póki co nie mam, ale pewnie będzie do ściągnięcia niebawem ze strony Centrum Fotografii Krajoznawczej - póki co są tam fotki do artykułu :)

Kol. Bitelsa złapałem telefonicznie, gdy stał na przejeździe rowerowym metr ode mnie (wcześniej biegiem go goniłem, gdy mykał Piotrkowską), ale był tak zakaskowany i zawinięty, że miałem wątpliwości, czy to On :D Więc wykonałem telefon :D

| 23:45 środa, 25 stycznia 2023 | linkuj Gratuluję, Panie Redaktorze :) Łezka w oku, też się bywało :)

Poproszę - jeśli masz - o wersję PDF. Jeśli można :)

Najlepsze łódzkie spotkanie :)
| 20:08 środa, 25 stycznia 2023 | linkuj Dobrze, że miałem do Ciebie telefon ;D
| 18:57 środa, 25 stycznia 2023 | linkuj Dziękuję za miłe spotkanie. Zaskoczyłeś tym mnie :)
za Wędrownika też dziękuję. Będzie co poczytać do poduszki.