avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Dziadowanie

Sobota, 21 stycznia 2023 · dodano: 21.01.2023 | Komentarze 8

Nawaliło śniegu, dziś zatem kręciołek:

"Przejechane" - 10,75 km-ów
Czas "jazdy" - 20 minut
Średnia prędkość - 32,25 km/h
Tętno maksymalne - 121
Tętno średnie - 114
Spalone kalorie - 127

W ramach dysonansów pogodowo-termicznych - w odsłuchu trochę Andaluzji :)

Kategoria 0. NiHilCykl

| 01:46 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Ajajaj, napisałem empiryczne? Chodziło mi o empatyczne :)
| 01:44 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj W sumie bardzo empiryczne podejście :)

Gitarę też kiedyś miałem, bo jedna z eks uważała, że się kiedyś nauczę. No nie wyszło :) Cholera, sam nie wiem, kiedy przepadła... Gitara, w sensie :)
| 01:07 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Miałem flet drewniany typu cepelia, ale coś się pokruszył. Organków miałem nawet 3 sztuki, z czego jedne naprawdę dobre, bo Hochnera.

Gitarę mam jeszcze, o charakterze wypaczonym podczas wielkiej powodzi roku 1997, gdy inteligentnie niosłem ją 42 dni wędrówki przez góry nie umiejąc na niej grać. Bo wymyśliłem przed wyjazdem pakując i tak cholernie ciężki plecak, że z pewnością po drodze spotkam mnóstwo uzdolnionych muzycznie włóczęgów, którym nie chce się nosić gitary, więc będzie muzyka przy ognisku wieczorami. Oczywiście kilku spotkałem, z gitarami, albo były gitary na bazach i w chatkach. Za to mam niepowtarzalnie niestrojącą czerwoną gitarę z obłażącą politurą - dźwiękową pamiątkę z wyprawy :D
| 00:59 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Hehe :)

Ja nawet nie ogarnąłem gry na flecie. Dlatego zapewne kocham ambitną muzykę alternatywną :)
| 00:31 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj U mnie zawsze coś plumka, a jak fajnie plumka to nawet jednym palcem wtóruję temuż na czterdziestoletnim zabawkowym kijbordzie, co daje prawdziwe efekty tragikomiczne: pies przy tym zasypia, a M. bierze słuchawki i idzie do drugiego pokoju :D
Sąsiedzi są dyplomatami, nie tak jak ci, co za mojego młodu przysłali petycję moim rodzicom, by syn już zaprzestał (po tygodniu!) nauki gry na skrzypcach. A ja byłem tylko nowatorski, bo w warstwie muzycznej było to połączenie kociej muzyki i pajęczycy Tekli z "Pszczółki Mai", zaś technicznie kładłem te biedne skrzypce na podłodze, bo tak było mi wygodniej. Sąsiedzi oczywiście mieszkali piętro niżej - i w ten sposób uratowali mój spokój aż do liceum, kiedy z kolei szkoła próbowała mnie zmusić do gry na werbelkach w szkolnej orkiestrze. Tym razem uratowały mnie dwa koła - zainteresowań, na które się zapobiegliwie zapisałem wiedząc, co mi grozi.

Morał: dobre są dobre sąsiady, ale dwa koła lepsze!
| 00:20 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Klimatyczne, fajne, choć wokalu brakuje :)

Kiedyś próbowałem patentu muzycznego na BS, ale się nie sprawdza. Nie ten target :)

Niestety, syryjskie zespoły niemal nie istnieją. Znam tylko jeden, kiedyś miałem na kasecie. Nazywał się... Syria. I nie był z Syrii :)
| 00:05 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Ładnie zawodzą, na całej linii melodycznej ;)

Te chomikowe wpisy to chyba można ciekawymi linkami muzycznymi umaić, co niniejszym czynię (choć nie wiem, czy już tego kiedyś nie linkowałem) :

Swoją drogą chomik najefektywniej powinien śmigać przy czymś syryjskim ;)
| 23:54 sobota, 21 stycznia 2023 | linkuj Lubię te klimaty (nie śniegowe, a gitarowe), jednak jeszcze bardziej południowe, przynajmniej od Andaluzji :)

Chomika współczuję. Sam bym tak skończył, ale mi odbiło :)