avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87180.62 kilometrów - w tym 3399.20 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć leśno-pomocowa

Czwartek, 25 maja 2023 · dodano: 25.05.2023 | Komentarze 6

Znów musiałem skoczyć na drugi kraniec miasta po kilka drobiazgów w ramach pomocy, co wiązało się z wnoszeniem Meri na czwarte piętro - na szczęście na lekko, bo wszystko zmieściło się do plecaczka i mogłem być bezsakwowo. Korzystając z okazji odwiedziłem najpierw niebywałe chyba od ponad roku pobliskie okolice z mojego wczesnego dzieciństwa, czyli Lublinkowy Las i Bielicowy Staw. Więcej o tych terenach - TU (trzeba sobie kliknąć zakładkę o Uroczysku Lublinek).

Mimo jazdy na lekko - jeździło się dziś ciężko: wiało chwilami mocniej z NW (zatem przeważnie z boku); co prawda prawa kostka powoli dochodzi do siebie, ale zarówno dla odmiany, jak i pełni szczęścia rozbolało po pewnej przerwie to kolano, co zawsze - czyli lewe. Napęd też już prosi o zmianę.
Jak nie uroczysko - to...

Trasa i fotki - TU.

| 21:39 niedziela, 28 maja 2023 | linkuj W przypadku naszych miejskich lasów niespecjalnie jest problem. Nie licząc cpkolei.
| 00:40 sobota, 27 maja 2023 | linkuj Raczej sprawdzam inne platformy, tak profilaktycznie, i mimo mojej niechęci do FB stwierdzam, że znany szlam mniej śmierdzi od nieznanego :)

Jak wiesz, staram się walczyć o pewien las i powoli dojrzewam do tego, żeby poszerzyć front. Stąd zainteresowanie.
| 08:45 piątek, 26 maja 2023 | linkuj A nie, to to ja wiem, ja w kwestii nie nazwy, a objuczenia!

O, czyżbyś się bardziej przekonał do fb? Ja mam ostatnio lekki przesyt i raczej staram się ograniczać.
| 00:17 piątek, 26 maja 2023 | linkuj Czarnuch się na nic nie obraża - jest bohaterem, stąd jego zacna nazwa, którą niektórzy mogą rozumieć opatrznie :)

FB się podobno kończy, bo podobno jest dla emerytów (40+). Dlatego właśnie o niego trzeba dbać. Jakby co pomogę :)
| 00:06 piątek, 26 maja 2023 | linkuj Sakwy są wygodniejsze - pod warunkiem, że nie trzeba roweru podnosić i nosić. Kiedyś jeździłem tylko z plecakiem, potem tylko z sakwami, ale najlepiej być elastycznym, by móc się jak najpraktyczniej dostosować do sytuacji. Myślę, że Twój Czarnuch by się nie obraził, gdybyś go objuczył :)
Dzięki, starość nie radość, choć gruźlica nie pylica :)

Co do fb to ja i tak już tych wszystkich grup i profili nie ogarniam, a i ulubionych lasów mam co najmniej kilka, więc ciężko by to było jakoś zgrać do przysłowiowej kupy.

| 23:54 czwartek, 25 maja 2023 | linkuj Dlatego właśnie od zawsze jestem plecakowcem, a nie sakwowcem... Raz jeszcze zdrówka!

Temat lasów omówiliśmy sms-owo. Szacuneczek dla Waszych lasów, całkiem ładnych :) Może na wszelki wypadek warto założyć jakiś dziki profil? :)