avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87299.74 kilometrów - w tym 3399.97 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Alusiowy Las

Niedziela, 23 lipca 2023 · dodano: 23.07.2023 | Komentarze 6

Strasznie dawno nie miałem okazji, by odwiedzić Alusiowy Las, zatem dziś nie było zmiłuj: mimo silnego, by nie rzec bardzo silnego wiatru z SW trzeba było zatoczyć pętelkę i przy okazji spotkać się z mamą M. :)

Do Lasu jechało się znośnie, bo zazwyczaj z górki, a wichurka była przeważnie tylno-boczna, choć bywały momenty, gdy uderzała z boku z taką siłą (zwłaszcza na jednym ze stromych zjazdów), że chciała mnie koniecznie wywrócić. Strava też w tym momencie zwariowała z Vmax, pokazując ponad 84 km/h! Noo, aż tak szybko to nie było - pewnie na ów "wynik" nałożył się zjazd plus owo boczne uderzenie. Zatem Vmax dziś podaję z zegarka :)

Po dojechaniu pędzikiem na miejsce psacer z M. (która dotarła autobusowo i pieszo) i działkowym Tobikiem, obiadek - i już trzeba było wracać. Laboga, pod wiatr! :-O Postanowiłem nie siłować się z tym, z czym wygrać nie mogłem i wybrałem opcję o 1/4 dłuższą halsując: najpierw z tylno-bocznym i bocznym wiatrem, potem już pod wiatr, ale i pod Uckie Pagórki, które trochę mnie osłoniły, wreszcie miejskim lasem - kosztem nawierzchni chwila wytchnienia - i tak dociągnąłem nieco złomotany do domu. W sumie jednak nie było aż tak źle, jak się obawiałem - chyba troszkę podmuchy pod wieczór osłabły, zatem kolejny raz średnia 25+ obroniona :)

A cały dzień w głowie szumiał mi Om - a konkretnie ten oto niezwykły utwór w jednym z indonezyjskich języków.

| 20:39 środa, 26 lipca 2023 | linkuj Nie, to najpierw Om się pojawił, a potem zadomowił w odsłuchu - i dopiero pojechałem :)
Czekać nie mogłem, bo psu obiad się pilnie należał!
| 20:32 środa, 26 lipca 2023 | linkuj A, to stąd nagle z tym Omem wyskoczyłeś ;-P Jakby poczekać do nocy, to może wichurka całkiem by osłabła ;-)
| 00:01 poniedziałek, 24 lipca 2023 | linkuj Strava też dolicza trochę sekund nim się zautostopuje - na szczęście bs sekundowych końcówek nie uwzględnia, więc się z letka zeruje :)
| 23:57 niedziela, 23 lipca 2023 | linkuj Nawet jak jest autopauza w zegarku, to też średnio działa :) Pozostaje klikanie, więc odpuszczam. Dodam, że licznik Sigma też jest do dupy, bo na każdym świetle jeszcze liczy około 5 sekund po zatrzymaniu, niczym inny markowy, z Lidla, więc już nic na tym świecie nie jest pewne :)
| 23:45 niedziela, 23 lipca 2023 | linkuj Dzięki, mój licznik jest tak przetpotopowy, że powstał u zalania dziejów i średniej w ogóle nie liczy. Cóż mogę zrobić? = polegać na Stravie, no bo co. Wcześniej polegałem na zegarku TomTom i wykazywał podobne śrenie (co widać na rocznych batonach), a teraz HuaWuj niestety nie ma funkcji autopauzy, więc w tej mierze odpada, bo musiałbym go co chwila na światłach stopować, a rozsądniej jest wypatrywać potencjalne zagrożenia na drodze, a nie śledzić średnią ;)

Średnia wyszła dziś taka, a nie inna, bo w jedną stronę miałem generalnie z górki i z wiatrem, wyszła 27,1 na 21 km-ach - i potem to zaprocentowało podczas katorżniczego powrotu (średnia - 23,6).
| 23:20 niedziela, 23 lipca 2023 | linkuj Psacerowy piesek rządzi :)

Fajna średnia, jak na dzisiejsze warunki wręcz ponadśrednia :)

Strava w ogóle w temacie fałmaksów czy średniej nie jest wiarygodna, tak samo jak zegarek. Niestety, jedynie licznik (i to przewodowy) się sprawdza.