avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87206.29 kilometrów - w tym 3399.28 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Do Jamboru z trochami

Poniedziałek, 21 sierpnia 2023 · dodano: 21.08.2023 | Komentarze 4

Upał trochę odpuścił: rano solidnie lało 1,5h, ale nim trochę przeschło i zrobiłem zakupy na działkę, znów zaczęło się robić trochę za ciepło: no trudno, dostałem cynk z Jamboru, że na działce wyrosło wreszcie trochę kurek, więc musiałem zareagować - wyboru wielkiego nie miałem, bo od czwartku zaczyna się (po licznych perturbacjach z tzw. fachowcami, o czym nawet nie chce mi się wspominać, a co dopiero pisać!) w domu remont łazienki. Tedy spakowałem sakwy, które jak zawsze zrobiły się trochę ciężkie i ruszyłem - trochę przed południem.

Ponieważ wiało z NNW, więc wiatr chwilami pomagał, ale tylko trochę - było też kilka odcinków przednio-bocznego - i wtedy jazda była w narastającym upale trochę ślamazarna.

Ponieważ Strava dziś znów trochę przesadziła z Vmaxem (ponad 60 to na pewno nie było!), więc podaję wartość z zegarka, który jednak z kolei trochę zaniża. No trudno.

A po przyjeździe na miejsce - faktycznie, wyrosło trochę kurek - i, co istotne - dzięki dwóm ulewom z ostatnich dni nie dość, że nie uschły, to jeszcze wybujały!
Trochę ;)

| 08:10 wtorek, 22 sierpnia 2023 | linkuj Dzięki, różne rzeczy woziłem rowerem, ale całej kurnej chaty to jeszcze nie ;) Kurki jak kurki, ale śmieci znów pewnie nazbieram...
| 23:42 poniedziałek, 21 sierpnia 2023 | linkuj I tego (licznika) się trzymaj :)

Kurek życzę pełen kurnik!
| 23:13 poniedziałek, 21 sierpnia 2023 | linkuj Trochę ;) Konkretnie to ponad 30, ale policzę dokładnie pojutrze rano podczas zbiorów, bo nie chcę niepotrzebnie deptać runa.

Jutro zaś obadam pięć znajomych kurkowych miejsc w lesie, ale wielkich nadziei sobie nie robię, bo raz, że w przeciwieństwie do działki nikt nie podlewał lasu podczas suszy, a po wtóre jest po weekendzie, więc nawet jeśli były - to już mogą być wyzbierane. Więc to będzie zapewne bardziej spacer, niż grzybobranie :)

Zerkałem niezobowiązująco na licznik podczas zjazdu i było bodaj 47.
| 23:01 poniedziałek, 21 sierpnia 2023 | linkuj Kurek pewnie tyle, że warto było lekko zakurzyć się po drodze :)

Z fałmaksami prawdę mówi tylko licznik, a i tak nie zawsze...