avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Z Jamboru z wichurką :)

Piątek, 22 września 2023 · dodano: 22.09.2023 | Komentarze 4

Powrót z Jamboru klasyczną trasą z krótką dokrętką na koniec, tak dobrze się jechało - a jechało się tak dobrze, bo wiał niemal idealny (na 3/4 trasy), dość potężny wiatr z SSW. W dodatku nie był to żaden wyżowy gniot, ale porządny, zamaszysty i porywisty prawdziwy wiatr zwiastujący rychłą zmianę pogody. Nie chciałbym mieć go za przeciwnika, ale dziś okazał się super sprzymierzeńcem - i gdyby nie piątkowe korki w mieście, średnia byłaby jeszcze zacniejsza :)

Obyło się bez przygód - poza jednym krzykaczem, który uważał, że skoro szosa wąska, a z przeciwka jedzie sznur aut (a przed nimi traktor), to jest to moja wina, że nie może mnie wyprzedzić ;) Co prawda równie "konstruktywnie", co wrzaskliwie zaproponował mi, by jechał drugą stroną(!) pod prąd(!!), bo tam jest wydzielone pobocze, a tu nie i musi się wlec za mną (miałem z wiatrem jakieś 35 na liczniku;), ale nim zdążyłem pęknąć ze śmiechu i dogonić go na pobliskim czerwonym - już miał niestety zielone. W ten sposób uratowałem życie, a kto wie - może i przeponę? ;D

Vmax podaję z HuaWuja, bo Strava mimo wszystko lekko przeceniła Merisię, dając ponad 70 km/h!

| 16:55 sobota, 23 września 2023 | linkuj Ano, bocznego lub tylno-bocznego miałem dobre 10 km-ów.
| 14:00 sobota, 23 września 2023 | linkuj Wiało faktycznie konkretnie, jak w plecy to było przyjemnie, ale miałem też okazję trochę powalczyć z bocznym, wtedy się go czuło.
| 09:05 sobota, 23 września 2023 | linkuj Nawet spojrzałem na rejestrację, czy nie był czasem ze Zgierzonia ;) - ale nie, ziomek. Wszędzie blachobydlątka znaczy.

Z wiatrem trafiło mi się jak ślepej kurze w elewator.
| 00:19 sobota, 23 września 2023 | linkuj Pan jest idealnym Polakiem na drodze. Pewnie pieszego by zwyzywał za przechodzenie po pasach bez świateł, bo przecież kilometr dalej są, więc po co prowokuje? :)

Zazdro tego wiatru w takiej wersji. Też miałem "przyjemność" poznać, ale w odwrotnej proporcji :)