avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87206.29 kilometrów - w tym 3399.28 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Pętelka Alusioleśna

Sobota, 23 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 6

Dziś już nie było wietrznych luksusów w żadną stronę (wiało z W, czyli z boku - co prawda niezbyt silnie), a trzeba było odwiedzić mamę M. w Alusiowym Lesie, aby zawieźć jej różne zaległe dobra (w tym gifty znad morza i suszone grzybki oraz słoje z pomidorami od mojej mamy:) - zatem sakwy ciężkie - i to w obie strony, bo też coś tam dostaliśmy w prezencie.

M. pojechała busikiem, ja jak zawsze rowerem, pospacerowaliśmy troszkę z działkowym Tobikiem po lesie, ale grzybków nie szukaliśmy, bo cały las to jedno wielkie działkowisko i nie ma gdzie ich szukać. Za to znaleźliśmy zlot starych gruchotów w centrum - stał tam cały jeden piękny i lśniący Cadillac na amerykańskich blachach :D

Potem się niestety rozpadało, więc siedzieliśmy przy stole i jedliśmy, jedliśmy i jedliśmy... A gdy przestało padać mozolny powrót (z powodu tego, że jest pod górkę - a zwłaszcza jak zwykle przeżarcia;) do domu. I nawet udało się nie zmoknąć, choć dziś więcej deszczu niż przejaśnień. Dobrze, niech pada, grzyby będą!

| 18:06 środa, 27 września 2023 | linkuj Ano mam: jest ponad 20 kurek na działce (plus ogromny kozak) - za płotem chodziłem prawie godzinę i znalazłem ledwo 4 kurki i nic więcej. Jutro ruszam w dalsze kurkowe miejscówki.
| 18:01 środa, 27 września 2023 | linkuj Jak tak dalej pójdzie, to będziesz miał tam grzybową oazę... enklawę... czy co tam.
| 00:04 wtorek, 26 września 2023 | linkuj Chyba wrócę do wiosenno-letniego zwyczaju podlewania działki wężem ogrodowym, bo w końcu wcale grzybów nie będzie. Ale jesienią tego jeszcze nie praktykowałem, co świadczy o coraz gorszej suszy z roku na rok.
| 21:44 poniedziałek, 25 września 2023 | linkuj Jeden deszczowy dzień, to trochę mało przy tych upałach, zwłaszcza że nie zapowiadają się kolejne deszcze, a ma być znów gorąco... u nas w lesie niestety sucho, jedynie na miejscówkach gdzie jest mech jest lepiej.
| 23:28 sobota, 23 września 2023 | linkuj Jedzenie dźwignią rozwoju przyrostu kilogramów! ;)
| 23:23 sobota, 23 września 2023 | linkuj Sporo jedzenia w tym wpisie - i pięknie :) Nie tylko Cadillac miał co spalać :)